تاریخ انتشار: 1396/11/14 17:29
کد خبر: 161685

تمام رکوردهای هیجان‌ انگیز ارتش برانکو

تمام رکوردهای هیجان‌ انگیز ارتش برانکو

پرسپولیس با پیروزی بر سپاهان 51 امتیازی شد و امیدهایش را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر کرد. نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر نشان می‌دهد پرسپولیس تقریبا همه رکودهای مثبت لیگ برتر را از آن خودش کرده و البته فاصله‌اش با تیم بعدی هم زیاد است. با ادامه این روند به نظر می‌رسد امسال هم مثل پارسال در پایان لیگ باید رکوردها را به نام پرسپولیس بدانیم:

بیشترین برد: پرسپولیس 15 برد دارد و 3 تیم بعدی یعنی فولاد، ذوب آهن و سایپا 9 برد دارند. یعنی هنوز تیم‌های بعدی به 10 برد هم نرسیده‌اند. البته فولاد دو بازی کمتر از پرسپولیس دارد و به احتمال زیاد بعد از این دو بازی بردهایش دو رقمی خواهد شد. ذوب‌آهن هم هنوز بازی این هفته‌اش را انجام نداده و در صورتی که فردا استقلال را شکست بدهد 10 برده می‌شود.

کمترین باخت: پرسپولیس بعد از باخت به پیکان در هفته ششم دیگر رنگ باخت را ندید. تیم برانکو البته در هفته بیستم و مقابل گسترش فولاد تا آستانه باخت پیش رفت اما گل دقیقه آخری سیامک نعمتی بازی را به تساوی کشاند. بعد از پرسپولیس فولاد خوزستان با فقط دو باخت عملکرد خوبی در این زمینه داشته است. البته این تیم دو بازی عقب افتاده دارد و ممکن است یک یا هر دوی این بازی‌ها را ببازد. ممکن هم هست این اتفاق نیفتد و تعداد باخت‌های فولاد همان 2 باقی بماند. ذوب آهن و پارس جنوبی جم هم با 4 باخت در رده بعدی هستند.

بیشترین گل زده: با درخشش علی علیپور که تا اینجای فصل 15 گل زده پرسپولیس 37 گل زده در کارنامه‌اش ثبت کرده است. تیم بعدی ذوب‌آهن اصفهان است که با بردهای اخیر، تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد 30 رسانده است. تیم بعدی که بیشترین گل زده را دارد پدیده است که 27 گل زده اما در یازدهم ایستاده است.

کمترین گل خورده: تعداد گل‌های خورده پرسپولیس در این فصل و تا هفته بیست و دوم هنوز دو رقمی نشده. دروازه علیرضا بیرانوند تا اینجا 9 بار باز شده و این در حالیست که هواداران رضایت صددرصدی از او ندارند و اگر مرتکب چند اشتباه نمی‌شد چه بسا پرسپولیس هم کمتر گل خورده بود و هم امتیاز بیشتری جمع کرده بود. البته خط دفاع پرسپولیس رضایت هواداران این تیم را جلب کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mallw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو فردا به کمیته اخلاق میرود؛ اما نه به خاطر دستیار کی روش