//
کدخبر: ۷۳۷۱۵ //
به ساسان نخوردم؛

بیرانوند: کی روش ببیند، گوشم را می پیچاند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید قرمزها با قهرمانی باید دل هواداران را شاد کنند.

بیرانوند: کی روش ببیند، گوشم را می پیچاند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره کسب برد برابر سپاهان گفت: برد را به هواداران تقدیم می کنم. برد بسیار خوبی داشتم و امیدوارم دل هواداران در این هوای سرد شاد شده باشد. من در بازی بودم و هوا بسیار سرد بود و برای من جالب بود که این تعداد هوادارا در ورزشگاه حضور دارد و امیدوارم روند خوب خودمان را ادامه دهیم و دوباره هواداران را قهرمان کنیم تا دل آنها شاد شود. تنها دارایی پرسپولیس همین هواداران است و قبلا هم گفتم ما وسیله هستیم تا قهرمان شویم و هواداران شاد شود.

 

وی در ادامه درباره لحظه مشکوک به پنالتی، تصریح کرد: من به ساسان نخوردم و به همین دلیل خیالم راحت بود و بازی را زود شروع کردم و می توانستیم گل بزنیم. من به ساسان نخوردم و ساسان می خواست از من پنالتی بگیرد و داور بسیار خوب دید. خود آقای برانکو و ایگور به من گفتند که کارشناسان گفتند پنالتی نبود. اعتماد به نفس من بالاست و همه بازیکنان به من لطف دارند و به من پاس می دهند. به دوستانم گفتم که امیدوارم کی روش نبیند و اگر ببیند فردا در ریکاوری من را جریمه می کند و گوشم را می کشد؛ زیرا ما نباید اصلا ریسک کنیم و از این موضوع خوشش نمی آید و مطمئن باشید دیگر تکرار نمی شود.

 

وی در پایان با لحنی که مشخص بود در حال شوخی کردن با خلیل زاده، همبازی خود است، خاطر نشان کرد: باید از شجاع تشکر کنم. او یکی از بهترین مدافعان ما است و کنار سید جلال زحمت می کشد. زمان گل اصلا فکر نمی کردم شجاع آنجا باشد؛ ولی وقتی شادی گل را دیدم، متوجه شدم او مانند یک پرنده است. شجاع برای تیم زحمت می کشد و باید تمرکز خود را بالا ببرد و جا دارد پیشرفت کند. شجاع 15 سال است که در لیگ برتر حضور دارد و قهرمانی ندارد. ما اول فصل به او یک سوپر کاپ دادیم و حالا آخر فصل قهرمان می شویم تا او خداحافظی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان