//
کدخبر: ۷۳۶۸۴ //

پرسپولیس۲-سپاهان۰ /چشمک شاگردان پروفسور به جام

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو گله برابر شاگردان ابراهیم‌زاده، بیش از پیش به قهرمانی در لیگ هفدهم نزدیک‌تر شد.

پرسپولیس2-سپاهان0 /چشمک شاگردان پروفسور به جام
به گزارش فرتاک نیوز،

در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۵:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری دو گله سرخپوشان پایتخت همراه شد تا این تیم یک قدم دیگر به دومین قهرمانی متوالی خود به لیگ برتر نزدیک شود.

برای پرسپولیس علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده گلزنی کردند.

نیمه نخست

دقیقه ۸: حرکت بازیکنان پرسپولیس در پشت محوطه جریمه توپ را به حسین ماهینی رساند که شوت سرکش بازیکن پرسپولیس با برخورد به مدافع سپاهان در دستان ابراهیم عالمه قرار گرفت.

گل دقیقه ۱۱: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با یک‌و دو علیپور و احمدزاده همراه شد که علی علیپور موقعیت تک به تک را در مصاف با عالمه از دست داد. در توپ برگشتی نیز احمدزاده توپ را به صورت دروازه‌بان سپاهان زد تا آلمه دو واکنش متوالی داشته باشد اما این پایان کار نبود و علیپور دوباره صاحب توپ شد و با شوتی محکم موفق شد در سومین تلاش پرسپولیسی‌ها، دروازه شاگردان ابراهیم‌زاده را باز کند.

دقیقه ۳۰: پاس زیبای وحید امیری منشا را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار داد که تعلل این مهاجم نیجریه‌ای باعث شد دروازه‌بان سپاهان توپ را مهار کند.

دقیقه ۳۸: نخستین حمله سپاهان در این دقیقه رخ داد. سانتر بازیکنان سپاهان با پاس ساسان انصاری به مهدی شریفی همراه شد که ضربه مهاجم سپاهان در محوطه شش قدم با تیر دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۴۶: سانتر فرشاد احمدزاده با ضربه سر منشا همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت علی علیپور در محوطه ۶ قدم در عین ناباوری توپ را به بیرون زد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: سانتر حسین ماهینی از سمت راست روی نقطه پنالتی به وحید امیری رسید که این بازیکن با یک برگشت زیبا ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که با واکنش عالی عالمه توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲: پاس به عقب شجاع خلیل‌زاده به بیرانوند رسید که کنترل توپ بیرانوند باعث شد این دروازه‌بان برخوردی را با ساسان انصاری داشته باشد اما زاهدی‌فر اعتقادی به پنالتی نداشت و پرسپولیسی‌ها با ضدحمله توپ را به منشا رساندند که این بازیکن در حالتی نامتعادل تک به تک را به بیرون زد.

دقیقه ۶۰: حسین پاپی جای خود را به ادون حسنی داد.

دقیقه ۶۷: بشار رسن جای منشا به بازی آمد.

گل دقیقه ۶۹: سانتر فرشاد احمدزاده از سمت راست با پرش و ضربه زیبای سر شجاع خلیل‌زاده همراه شد تا این مدافع دروازه تیم خود را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۷۱: احمد نورالهی جای محمد انصاری را در زمین گرفت.

دقیقه ۷۲: میلاد سرلک به عنوان دومین بازیکن تعویضی سپاهان جای قائدرحمتی را گرفت.

دقیقه ۷۴: توپ‌گیری ربیع‌خواه در پشت محوطه جریمه سپاهان و پاس این بازیکن باعث شد تا رسن با عالمه تک به تک شود اما باز هم عالمه توانست یک موقعیت خوب گلزنی را از سرخپوشان پایتخت بگیرد.

دقیقه ۸۸: وحید امری جای خود را به سیامک نعمتی داد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب سپاهان: براهیم عالمه، حسین پاپی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، عارف غلامی، سعید آقایی، محمود قائد رحمتی، علی کریمی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و مهدی شریفی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان