//
کدخبر: ۷۳۶۲۲ //
طلسم طلا در روز آخر دوومیدانی قهرمانی آسیا شکسته می شود؟

۸ مدال رنگارنگ برای بانوان ایرانی در روز دوم

دومین روز از هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در بخش بانوان در حالی به پایان رسید که نمایندگان کشورمان 8 مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

 8 مدال رنگارنگ برای بانوان ایرانی در روز دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

دومین روز ازهشتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه) 13 بهمن ماه همزمان در بخش بانوان آغاز شد و بانوان ایران توانستند به 5 مدال برنز و 3 مدال نقره دست پیدا کنند.

در دوی 60 متر با مانع الناز کمپانی با زمان 8:46 ثانیه نایب قهرمان شد و سارا ندافی با رکورد 8:87 ثانیه به مدال برنز رسید. جایگاه نخست این ماده به دونده قزاقستانی رسید.

در پرش با نیزه برای نخستین بار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال آور باشد. مهسا میرزا طبیبی با رکورد 3.50 سانتیمتر گردن آویز نقره گرفت و بر سکوی دوم ایستاد و سارا کریمی و نیلوفر فشخورانی به صورت مشترک با رکورد 2.40 سانتیمتر سوم شدند. در این ماده پرنده ازبکستانی با 3.70 سانتیمتر قهرمان شد.

 

در پرتاب وزنه مریم نوروزی پس از پرتابگر ازبکستانی، با رکورد 12.47 بر سکوی دوم ایستاد و ثنا دادرس با رکورد 11.46 سانتیمتر سوم شد.  

 

اما در دوی 60 متر دارنده رکورد ملی کشورمان، فرزانه فصیحی با زمان 7:44 ثانیه به مدال برنز رسید. در این ماده دوندگان چین و قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند.

روز گذشته هم سپیده توکلی در پرش ارتفاع به مدال نقره رسیده بود. با این حال هنوز دست نمایندگان کشورمان در بخش بانوان به مدال طلا نرسیده و باید دید فردا و در روز پایانی مسابقات که چند نماینده دیگر از کشورمان به رقابت با حریفان خود می پردازند، طلسم طلایی نشدن بانوان ایرانی می شکند یا خیر.

 

از جمله امیدهای ایرانی برای کسب مدال طلا، حضور سپیده توکلی در ماده پنجگانه است که خودش هم دیروز وعده داد برای به دست آوردن خوش رنگ ترین مدال مسابقه می دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان