//
کدخبر: ۷۳۵۱۴ //

تارتار ول‌کن نیست/داداش کوتاه بیا!

سرمربی پارس جنوبی جم گفت که شاگردانش شکست هفته گذشته مقابل استقلال تهران را فراموش کرده‌اند و برای سه امتیاز دیدار مقابل سایپا با انگیزه حاضر خواهند شد.

تارتار ول‌کن نیست/داداش کوتاه بیا!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی پارس جنوبی جم گفت که شاگردانش شکست هفته گذشته مقابل استقلال تهران را فراموش کرده‌اند و برای سه امتیاز دیدار مقابل سایپا با انگیزه حاضر خواهند شد.

 

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر سایپا درباره نتایج هفته‌های اخیر پارس جنوبی گفت: تیم ما 6 هفته است که نتوانسته به پیروزی برسد، اما امیدوارم فردا مانند گذشته، مردم شهرستان جم و استان بوشهر را شاد کنیم. می‌خواهیم هواداران به ما بیشتر کمک کنند، در روزهای سخت، حامی ما باشند و ورزشگاه را پُر کنند، مانند هفته‌های ابتدایی لیگ که به نتایج خوب ما بسیار کمک کردند. میثم تیموری به علت مصدومیت و سیف‌اللهی به دلیل محرومیت در ترکیب تیم قرار ندارند، اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

 

 

سرمربی پارس جنوبی در خصوص دیدار مقابل استقلال که با شکست سنگین شاگردانش همراه شده بود، گفت: زمانی شما مقابل حریف یک بر صفر جلو هستی یا به مساوی رسیدی و یک بازیکن را از دست می‌دهی. مانند بازی رفت مقابل استقلال یک بر صفر از حریف جلو بودیم و یک بازیکن را از دست دادیم، اما به گل دوم رسیدیم. اما یک موقع تیم شما یک بر صفر از استقلال در ورزشگاه آزادی عقب می‌افتد و می‌خواهی حمله کنی، چون بازی 6 امتیازی است. در این هنگام اسیر ضدحملات می‌شوی. بلایی که ما در بازی رفت سر استقلال آوردیم،‌ استقلال هفته گذشته سر ما آورد که یک بازیکن بیشتر از ما داشت و به گل‌های بیشتر هم رسید. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما فیلم آن مسابقه را به بازیکنان نشان ندادیم، چون فنی نباختیم و اتفاقات فوتبالی باعث شکست ما نشد. به هر حال باید این دیدار را فراموش کردیم و همانطور که باید پیروزی‌ها را فراموش کنیم، شکست‌ها را هم باید از یاد ببریم.

 

تارتار در ادامه گفت: ما بهترین طرفداران کشور را داریم و من در هیچ شهری اینقدر راحت کار نکرده‌ام. ارتباط عاطفی بین من و طرفداران ایجاد شده و به برخی از هواداران ناراضی ما که انتظارات‌شان به خاطر نتایج خوب ما افزایش یافت، حق می‌دهم. هیچ مربی با خودش لج نمی‌کند. آن بازی یک ویترین بود و من و بازیکنان می‌خواستیم خودمان را به فوتبال کشور نشان دهیم. این اولین بازی ما در ورزشگاه آزادی بود و ترکیب تیم را بر اساس ایده‌های کادر فنی انتخاب کردیم. تلاش کردیم از بازیکنان باتجربه‌ای در این بازی استفاده کنیم. هر چند آنها خوب عمل نکردند و چند بازیکن ما،‌ پاسخ اعتماد ما را ندادند.

 

او در پایان اظهار داشت: داور در بازی با استقلال تأثیرگذار بود، اما این دیدار برای ما تمام شده است و امیدوارم در بازی فردا به برتری دست یابیم. در هیچ بازی از پیش برنده نیستیم و هدف ما این است که دل هواداران خود را شاد کنیم. تنها هدف ما همین است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان