//
کدخبر: ۷۳۳۸۳ //

اظهارات دژاگه پس از پیوستن به ناتینگهام فارست

اشکان دژاگه کاپیتان31 ساله کشورمان که به عنوان بازیکن آزاد تا پایان فصل بهناتینگهام فارست پیوست،از این انتقال ابراز خوشحالی کرد.

 اظهارات دژاگه پس از پیوستن به ناتینگهام فارست
به گزارش فرتاک نیوز،

 او گفت: "من واقعا خوشحالم که اینجا هستم و به انگلیس برگشته ام. ناتینگهام فارست باشگاهی بزرگ و سنتی است و من خوشحالم که اینجا هستم.

 

"سرمربی این تیم با نماینده من صحبت کرد و علاقه مند بود که من را جذب کند و بخاطر این که او و باشگاه به من احتیاج داشتند کار تصمیم گیری را برای من آسان کرد. من مجبور نبودم در مورد آن فکر کنم، «بله گفتن» خیلی آسان بود و امیدوارم که بتوانم به مربی، هم تیمی ها و تیمم کمک کنم. "

 

دژاگه با فوتبال انگلیس غریبه نیست، او دو سال با فولهام در لیگ برتر بازی کرده است، و می گوید واقعا خوشحال است که به انگلیس بازگشته است.

 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: "وقتی در آلمان بازی کردم، همیشه می گفتم رویای من بازی در انگلیس است. من در لیگ برتر با فولهام بازی کردم و اکنون در مسابقات چمپیونشیپ هستم. من این رقابت ها را دوست دارم و می دانم که فوتبال انگلیس چقدر سخت است اما من مشتاقانه منتظر اولین بازی برای این باشگاه هستم.

 

دژاگه افزود:"من بازیکنی هستم که دوست دارم حمله کنم. در زمین بسیار تهاجمی هستم و همیشه می خواهم برنده شویم بنابراین امیدوارم بتوانم  برای طرفداران شادی و نشاط به ارمغان بیاورم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان