//
کدخبر: ۷۳۱۶۲ //

حمله تند منصور برزگر به فردوسی‌پور: ما مثل تو بله قربان‌گو نیستیم

عضو شورای فنی کشتی و سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه بهتر است مجری برنامه 90 حد خود را بداند، گفت: ما مثل شما بله قربان‌گو نیستیم.

حمله تند منصور برزگر به فردوسی‌پور: ما مثل تو بله قربان‌گو نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور برزگر  با اشاره به پخش تیزر انتقادی از نحوه انتخاب خادم به سرمربیگری تیم ملی و با بیان اینکه مجری برنامه 90 به پیشکسوتان کشتی ایران که روزگاری برای این کشور افتخارات زیادی را بدست آورده‌اند توهین کرده است، اظهارکرد: "برنامه 90 مختص به فوتبال است و مجری آن هیچ اطلاعی از مرام و مسلک کشتی ندارد. این‌گونه اظهار نظر مجری این برنامه درباره شورای فنی که بزرگان کشتی در آن عضو هستند نشان می‌دهد او نمی‌داند که چگونه باید درباره بزرگان ورزش صحبت کند".

 

دارنده یک مدال طلا و 2 نقره جهان و یک نقره المپیک مدعی شد: "او فکر می‌کند همه مثل خودش هستند که مافیا درست کنند. ما اگر می‌خواستیم بله قربان گو باشیم باید وزیر می‌شدیم. ما در کمیته فنی همه حرف‌هایمان را براحتی می‌زنیم و در آخر با جمع‌بندی به بهترین نتیجه ممکن که به نفع کشتی باشد می‌رسیم. ما نه نیازی به پول و قدرت و نه مسافرت خارجی داریم".

 

وی با اشاره به ناراحتی اعضای شورای فنی از برنامه نود گفت: "از اینکه برنامه 90 که یک برنامه فوتبالی است به کشتی توجه دارد خوشحالیم اما چیزی را بگویند که واقعا برازنده ما باشد. بهتر است او اندازه و ارزش خود را بداند و هر حرفی را در این برنامه بر زبان نیاورد. تمام بودجه مملکت را در این فوتبال می‌ریزند و این هم نتایجش است اما کشتی با این همه مشکلات همیشه بار ورزش ایران را به دوش کشیده و با یک موضوع یا یک شکست همه دنبال انتقاد هستند".

 

برزگر در پایان خطاب به مجری برنامه 90 گفت: "فوتبالی‌ها دنبال پول هستید. در کشتی هم چون از این خبرها نیست سراغش نمی‌آیید و وقتی هم می‌خواهید از کشتی بگویید حرمت‌ها را حفظ نمی‌کنید".

 

 دوشنبه شب در قسمتی از برنامه 90، تیزری با صدای عادل فردوسی‌پور پخش شد که وی با قرار دادن عکس رسول خادم به جای تمامی اعضای شورای فنی کشتی آزاد، عنوان کرد: "رسول خادم رییس فدراسیون کشتی خودش را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معرفی کرد. وی این‌گونه به تماشاگران تلویزیونی القا کرد که اعضای شورای فنی کشتی آزاد هیچ گونه اختیاری از خود ندارند و این خادم است هر گونه که بخواهد در کشتی تصمیم‌گیری می‌کند."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۱۶۲ //
ارسال نظر
 
  • استقلالی

    افرین اقای برزگر واقعا این مافیا پدر فوت بالو دراورده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان