//
کدخبر: ۷۲۹۱۸ //

آقا معلم و پیش بینی های خطرناک؛ پرسپولیس و سایپا یادت نره!

آقا معلم و پیش بینی های خطرناک؛ پرسپولیس و سایپا یادت نره!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس برابر پیکان، مجید جلالی در مصاحبه تلویزیونی‌اش با شبکه سه در اقدامی عجیب قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ هفدهم را به برانکو ایوانکوویچ تبریک گفت. جلالی که هفته‌هاست تیمش نمی‌برد، با هیچ ترفندی جز این نمی‌توانست به خاطر مصاحبه بعد از بازی‌اش تبدیل به «تیتر» شود. به این ترتیب او به خاطر پیش‌بینی صریح‌اش در مورد قهرمان مسابقات امسال مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. این در حالی است که شاید جلالی به عنوان کسی که داعیه علم‌گرایی دارد، نباید اینقدر صریح در مورد تورنمنتی که هنوز حدود یک‌سوم از آن باقی مانده اظهار نظر می‌کرد. به هر حال فراموش نکنیم همین حالا اگر فولاد بازی عقب‌افتاده‌اش برابر پیکان را ببرد، به 9امتیازی پرسپولیس می‌رسد و این اختلاف در فاصله 9هفته تا پایان بازی‌ها به هیچ‌وچه غیرقابل جبران نیست.

 

اگرچه پرسپولیسی‌ها از تبریک زودهنگام آقا معلم خوش‌شان آمده و کیفور شده‌اند، اما آنها بهتر است ماجرای مصاحبه تلویزیونی دو سال پیش مجید جلالی را به یاد بیاورند تا به‌شدت احساس نگرانی کنند. جلالی در لیگ پانزدهم نیز درست در همین هفته بیست‌ویکم در قالب سرمربی سایپا با پرسپولیس روبه‌رو شد و توانست با گل دقیقه نود مهدی دغاغله یک مساوی ارزشمند از سرخپوشان بگیرد.

 

او در پایان آن بازی در مصاحبه تلویزیونی‌اش با گزارشگر مسابقه یک پیش‌بینی عجیب در مورد قهرمان لیگ انجام داد و گفت: «من فکر می‌کنم جدال قهرمانی در هفته آخر بین پرسپولیس و سایپا باشد.» با این وجود سایپا از 9بازی آخرش فقط یک مسابقه را برد و در پایان فصل هشتم شد. از سوی دیگر پرسپولیس هم به عنوان قهرمانی دست نیافت تا کل پیش‌بینی جلالی اشتباه از آب در بیاید. با این وجود امسال که قرمزها فاصله امتیازی خوبی با رقبا ایجاد کرده‌اند، باید امیدوار باشند که پیش‌بینی آقا مجید دوباره غلط از آب در نیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان