//
کدخبر: ۷۲۷۲۰ //

دردسر بزرگ استقلالی ها در آبادان برزیلته!

ستقلال بدون تمرین تاکتیکی کافی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

دردسر بزرگ استقلالی ها در آبادان برزیلته!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی روز سه شنبه برگزار خواهد شد که بارش برف و کولاک، تمرینات استقلالی ها را در این چند روز تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل مدیران استقلال خواسته اند که تاریخ برگزاری این مسابقه تغییر کند و به 25 اسفند موکول شود. درخواستی که با توجه به مخالفت تیم صنعت نفت آبادان و برنامه فشرده مسابقات باشگاهی بعید به نظر می رسد که مورد موافقت واقع شود.

 

استقلالی ها در این چند روز و با توجه به بارش برف نتوانسته اند آن گونه که باید تمرینات خود را دنبال کنند. با توجه به پیش بینی هوای این روزهای تهران از هفته گذشته و هشدارهای سازمان هواشناسی، می توان گفت که قصور و کوتاهی وضعیت فعلی اردوی استقلال متوجه مدیران و مسئولان این تیم است. آن ها اگر به پیش بینی هواشناسی توجه می کردند، می توانستند اردویی کوتاه مدت قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در خارج از تهران داشته باشند یا حتی چند روز زودتر به آبادان سفر کنند.

 

مدیران استقلال که به دلیل وضعیت منفعل نقل و انتقالاتی نیم فصل این تیم مورد هجمه انتقادات هواداران آبی پوش قرار گرفته اند، در صورت نتیجه نگرفتن استقلال مقابل صنعت نفت آبادان باید خود را برای شنیدن انتقادات بیشتر آماده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان