تاریخ انتشار: 1396/11/08 17:20
کد خبر: 162547

تمجید مربیان لیگ برتری از پرسپولیس رویایی برانکو

تمجید مربیان لیگ برتری از پرسپولیس رویایی برانکو

دیدگاه ها و نظرات مربیان لیگ درباره پرسپولیس کم کم دارد رو می‌شود. مربیان تعارف را کنار می‌گذارند و یکی یکی لب به اعتراف می‌گشایند؛ مجید جلالی صراحتا می‌گوید؛ «به آقای برانکو و پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. آنها شایسته قهرمانی هستند و باید پیشاپیش قهرمانی آنها را تبریک گفت.» سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان که الان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس است می‌گوید: «رسیدن به پرسپولیس سخت‌ و دور از انتظار است.»

پرسپولیس طوری نتیجه گرفته که به یک تیم رویایی تبدیل شده است. فاصله امتیازی زیاد نسبت به تیم‌های بعدی نشان می‌دهد این پرسپولیس با هیچ تیمی شوخی ندارد. اعتراف مربیان و تیم‌های رقیب هم عجیب نیست. با این که در فوتبال هیچ کاری نشد ندارد اما سبقت پرسپولیس از حریفان و فاصله این تیم به حدی است که دیگران شکست را به سادگی می‌پذیرند. برای خیلی‌ها دور از انتظار است که حتی خود را رقیب پرسپولیس بدانند.

از این نظر باید به برانکو ایوانکوویچ تبریک گفت. او دومین فصل متوالی است که پرسپولیس را در بهترین شرایط فنی به میدان می‌فرستد؛ خوب امتیاز جمع می‌کند. تیمش را مدیریت می‌کند و محاسباتش درست از آب در می‌آید. اعتراف زودهنگام مربیان به شکست نشان می‌دهد این آقای برانکو است که می‌داند از پرسپولیس چگونه تیمی بسازد. البته او حتما می‌داند مبارزه تا پایان لیگ ادامه دارد و زنده نگه داشتن شور و شوق پرسپولیسی‌ها تا روز و لحظه آخر کار ساده‌ای نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzyo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید جلالی: هم پرسپولیس و هم پیکان از انتقال منشا و نعمتی ضرر کردند