//
کدخبر: ۷۲۳۴ //
عزیزی؛

کی روش خودش هم از نبود پرسپولیسی ها لطمه می بیند / وزیر ورزش باید وارد ماجرا شود

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: «نان در حاشیه است و از مربیان گرفته تا روزنامه ها همه به حاشیه می پردازند.»

کی روش خودش هم از نبود پرسپولیسی ها لطمه می بیند / وزیر ورزش باید وارد ماجرا شود

به گزارش فرتاک نیوز، خداداد عزیزی درباره تساوی روز شنبه تیم سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: «می دانستیم گسترش با حضور چند بازیکن توانمند می تواند ما را در مشهد هم اذیت کند. نیمه اول واقعا حرفی برای گفتن نداشتیم اما در نیمه دوم جریان بازی عوض شد و 4 فرصت صد در صد گل داشتیم که فقط یکی از آنها به گل تبدیل شد.»

 

وی درباره اینکه کمالوند گفته بود گسترش باید با اختلاف سیاه جامگان را شکست می داد گفت: «آقای کمالوند فقط تیم خودش را می بیند. او نمی گوید تیم حریف که ته جدول است و بازیکن شاخصی هم ندارد 4 فرصت صد در صد روی دروازه ما داشت. با این حال، من معتقدم می توانستیم در این بازی برنده باشیم.»

 

سرمربی سیاه جامگان درباره اینکه با ادامه این روند به بقا تیمش در لیگ برتر امیدوار است یا نه عنوان کرد: «استرس شدیدی روی بازیکنان ما وجود دارد. این تیم بر اساس تفکرات فرهاد کاظمی بسته شده و ما هم نتوانستیم در نیم فصل بازیکن شاخصی جذب کنیم. البته میلاد میداوودی که در نیم فصل به ما اضافه شد دیروز روی ضربات ایستگاهی به ما کمک زیادی کرد. من معتقدم سیاه جامگان کم ستاره ترین تیم فعلی لیگ برتر است.»

 

وی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل صبای قم بیان داشت: «این بازی 6 امتیازی است. با برتری مقابل صبا یک نفس راحت می کشیم. البته قرعه بدی در هفته های آینده به ما خورده است و باید پشت سر هم چند بازی خیلی سخت را به میدان برویم اما در هر صورت با یک برد استرس از روی بچه های ما برداشته می شود.»

 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر از جمله محرومیت استقلال و تراکتورسازی و جنگ لفظی برانکو و کی روش خاطرنشان کرد: «چند سال است که اصلا مسائل فنی در فوتبال ما جایی ندارد. در واقع نان در حاشیه است و از مربیان گرفته تا روزنامه ها همه به حاشیه می پردازند. صحبت های کی روش را شنیدم و کاملا متعجب هستم که چطور می خواهد ملی پوشان پرسپولیس را دیگر دعوت نکند. با اینکه در بحث بازیکن هیچ وقت نمی توان به مربی ایراد گرفت اما به نظرم فدراسیون باید به این موضوع ورود کند.»

 

عزیزی در پایان گفت: «هر طور نگاه کنید نمی شود از امثال طارمی، سید جلال، امیری و رضاییان گذشت. همانطور که نمی شود مثلا از امید ابراهیمی در استقلال گذشت. حتی وزیر ورزش باید وارد ماجرا شود و جلسه ای را با کی روش برگزار کند. نبود پرسپولیسی ها قطعا به تیم ملی ضربه می زند و این بحث نظم و انضباط اینجا مطرح نیست. در واقع باید به کی روش بگوییم خودش هم از این تصمیم لطمه می بیند. باید منتظر باشیم عده ای ریش سفید و بزرگ فوتبال به سراغ کی روش بروند و او را قانع کنند تا دست از کارهایش بردارد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان