//
کدخبر: ۷۱۸۹۰ //

بازدید هیئت فیفا از ۳ ورزشگاه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

هیئت رسمی فیفا زمان سفر خود به روسیه جهت بازدید از ۳ ورزشگاه جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را مشخص کرد.

بازدید هیئت فیفا از ۳ ورزشگاه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، هیئت مشترکی به نمایندگی از فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 30 ژانویه تا یک فوریه سال جاری میلادی از ورزشگاه‌های سن پترزبورگ، لوژنیکی و اسپارتاک مسکو بازدید خواهند کرد.

 

بازدید رسمی هیئت مشترک فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 اولین مرحله از دور پایانی بازدیدهای آنها از ورزشگاه‌ها خواهد بود تا روند آماده‌سازی مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. سایر ورزشگاه‌های جام جهانی 2018 نیز در ماه‌های مارس و فوریه سال جاری میلادی توسط هیئت مشترک فیفا و کمیته سازماندهی این رقابت‌ها مورد بازدید قرار خواهد گرفت. برنامه و مسیر بازدید این هیئت از سایر ورزشگاه‌های جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

 

گروه مشترکی از متخصصان فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روند طراحی ورزشگاه‌ها، آماده‌سازی و برگزاری دیدارهای آزمایشی، امنیت، حمل‌ونقل، خدمات بخش هتل‌ها، پخش زنده تلویزیونی، حمایت‌های رسانه‌ای، کارهای پرسنلی، بازاریابی و بلیت‌ها را زیر نظر دارند.

 

هیئت فیفا را در سفر روزهای آینده به روسیه آلکسی سوروخین، رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه هدایت خواهد کرد. کولین اسمیت، مدیر دپارتمان مسابقات و رویدادهای فیفا نیز نماینده اصلی این نهاد بین‌المللی فوتبال است. هدف اصلی آنها در بازدید روزهای 30 ژانویه تا یک فوریه بررسی برنامه‌های عملیاتی ورزشگاه‌های سن پترزبورگ، لوژنیکی و اسپارتاک مسکو است.

 

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان