//
کدخبر: ۷۱۸۵۴ //

هدف جدید رحمتی لو رفت!

کاپیتان استقلال به اولین هدف خود بعد از نیمکت نشینی رسیده است و حالا به هدفی مهمتر فکر می کند.

 هدف جدید رحمتی لو رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رحمتی بعد از 14 بازی نیمکت نشینی در بازی با پدیده به ترکیب استقلال برگشت و در بازی با پارس جنوبی هم در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

 

اما دلیل حضور مهدی رحمتی در این دو بازی چیست؟ این سوالی است که شفر در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم به طور شفاف به آن پاسخ داد: بعد از بازی با تراکتورسازی قبل از بازی آخرمان در جام حذفی، گفتم که رحمتی در حذفی به میدان می رود و حسینی در لیگ بازی می کند. مسئله این است که بازی بسیار مهمی در جام حذفی داریم. نمی توان یک دفعه او را به آن بازی مهم ببریم بدون اینکه آمادگی خود را بالا برده باشد. به او گفتم اگر بازی قبلی خوب باشد، این بازی هم به میدان می رود. اگر او آن بازی را بد کار می کرد، حسینی در حذفی هم به میدان می رفت.

 

هرچند شفر توضیح می دهد که رحمتی به خاطر جام حذفی در دو بازی برابر پارس جم و پدیده در ترکیب استقلال به میدان رفته است؛ اما در بخش مهمی از صحبت هایش گفت که اگر رحمتی برابر پدیده بد بازی می کرد، در بازی با پارس جم در ترکیب آبی ها به میدان نمی رفت.

 

این موضوع نشان می دهد رحمتی در بازی با پدیده موفق شده رضایت شفر را جلب کند و به همین دلیل در بازی با پارس جنوبی جم در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته است.

 

این نشان می دهد که آغوش شفر برای حضور بازیکنان آماده در ترکیب اصلی باز است و احتمالا رحمتی در صورت درخشش در بازی با پارس جم و صنعت نفت می تواند شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی تا پایان بازی های لیگ برتر پررنگ کند.

 

حسینی بعد از رکورد شکنی در فوتبال ایران حالا نیمکت نشین مهدی رحمتی شده است و به نظر بازگشت او به ترکیب اصلی منوط به آمادگی کاملش خواهد بود، چراکه شفر نشان داده برای بازیکنان آماده همیشه در ترکیب تیمش جا دارد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان