//
کدخبر: ۷۱۶۹۲ //
ماهینی-ربیع خواه؛ اینبار نتیجه می‌دهد؟

برانکو و تفکرات جدید در مورد زوج جدید

پست هافبک دفاعی پرسپولیس را حسین ماهینی و محسن ربیع خواه شکل خواهند داد و به دنبال این هستند تا شکست دور رفت برابر پیکان را جبران کنند.

برانکو و تفکرات جدید در مورد زوج جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

 غیبت کمال کامیابی نیا و عدم آمادگی احمد نوراللهی باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ اکنون برای دیدار با پیکان به دنبال زوج سازی حسین ماهینی و محسن ربیع خواه در خط میانی و پست هافبک دفاعی باشد.

 

ماهینی که در دیدار برابر گسترش فولاد تنها هافبک دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شد، نتوانست همانند پست تخصصی خود نمایش دهد و در نهایت در اواسط بازی به پست دفاع راست بازگشت. بازیکن ملی‌پوش سابق سرخپوشان که اکنون نیز برای رسیدن به لیست تیم ملی در جام جهانی همچنان رویاهای خود را دنبال می‌کند، در دو دیدار قبلی که در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شده، نتوانسته عملکرد قابل قبولی همچون پست تخصصی به جا بگذارد و شرایط ویژه تیم او را به تمکین درخواست برانکو مجبور کرده است.

 

دلخوشی بزرگ برانکو اما بازگشت محسن ربیع خواه است، هافبکی که یکی از باثبات ترین بازیکنان این تیم در فصول اخیر بوده و بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی محرومیت اکنون قادر به همراهی این تیم است. حضور او می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات تیم در خط میانی را برطرف کند و آنها را به جبران شکست دور رفت در جدال با پیکان امیدوار کند.

پرسپولیس-فرتاک نیوز- فرتاک ورزشی

پرسپولیس-فرتاک نیوز- فرتاک ورزشی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان