//
کدخبر: ۷۱۵۳۱ //

نیم فصل گذشت و ستاره پرسپولیس اندرهم یک کوچه است/ تمومش کن داداش فصل به پایان رسید!

نیم فصل گذشت و ستاره پرسپولیس اندرهم یک کوچه است/ تمومش کن داداش فصل به پایان رسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

در دقایق پایانی بازی با گسترش‌فولاد، برانکو بار دیگر از یکی از تعویض‌های کلیشه‌ای‌اش استفاده کرد و سیامک نعمتی را به جای گادوین منشا به زمین فرستاد. شاید در آن لحظات و با توجه به فرایندی که بازی طی می‌کرد، کمتر کسی می‌توانست شانسی برای «گره‌گشایی» نعمتی قائل باشد، اما این اتفاق رخ داد و سیامک در آخرین ثانیه‌های بازی مانع از شکست تیمش شد.

 

گل نعمتی بار دیگر او را به عنوان تعویض طلایی برانکو مطرح کرد. نعمتی تا اینجای فصل چهار بار برای پرسپولیس پنالتی گرفته، یک پاس گل داده و یک گل هم زده، اما جالب است که تقریبا همه این اتفاقات زمانی رخ داده که او به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده است. تنها یکی از پنالتی‌های کسب‌شده توسط نعمتی در حضور فیکس او مقابل استقلال خوزستان بود که تازه گادوین منشا آن را از دست داد.

 

نعمتی در بازی رفت با نفت تهران اولین پاس گل فصلش را به مهدی طارمی داد و در مصاف با گسترش‌فولاد هم نخستین گل فصلش را زد. به علاوه نعمتی در بازی هفته گذشته برابر سیاه‌جامگان نیز با پیگیری و سماجتش تک‌گل قرمزها را پایه‌گذاری کرد. این در حالی است که او در هر سه مسابقه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود.

 

در نقطه مقابل اما نعمتی وقتی به عنوان بازیکن فیکس به زمین رفته، کارایی کمتری داشته است. او تا به حال در مسابقات لیگ در سه بازی از ابتدا برای پرسپولیس به میدان رفته. نعمتی در جریان باخت قرمزها به پیکان و تساوی اخیر این تیم با نفت تهران فیکس بوده که بازی‌اش چندان چنگی به دل نزده و در میانه‌های نیمه دوم تعویض شده. دیگر حضور فیکس نعمتی هم مربوط به همان بازی با استقلال خوزستان است که در آن بازی عملکرد نسبتا بهتری داشت و یک پنالتی بحث‌برانگیز گرفت، اما منشا آن را از دست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان