//
کدخبر: ۷۱۲۰۹ //

پرفسور از حریفان۱۷ اتوبوس خواست!

برانکو درباره اینکه پرسپولیس برابر تیم های دفاعی با مشکل مواجه می شود، گفت: هر تیمی در دنیا حریفش دفاعی بازی کند با مشکل روبرو می شود. خودمان را برای بازی های تدافعی آماده می کنیم. برخی از بازیکنان در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند. ما مقابل مشکی پوشان و گسترش فولاد 8 موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ، اگر این موقعیتها را گل کنیم فرقی نمی کند که حریف 2 تا اتوبوس مقابل ما بگذارد.

پرفسور از حریفان17 اتوبوس خواست!
به گزارش فرتاک نیوز،

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته است کامیابی نیا حق شرکت در تمرینات را ندارد، اظهار کرد: کامیابی نیا فقط مصدوم است و در روزهای گذشته هم گفتم که او به خودش بزرگترین ضربه را زد و پاداش و حضور در تیم ملی را از دست داد.

 

او ادامه داد: کامیابی نیا از سوی باشگاه جریمه مالی می شود. کامیابی نیا بازیکن حرفه ای است و باید مراقب وضعیت جسمانی اش باشد. حیف شد که این بازیکن مصدوم شد چرا که در فرم ایده آلی قرار داشت.

 

جریمه مالی کامیابی نیا پا برجاست

برانکو درباره اینکه امکان بخشش جریمه مالی کامیابی نیا وجود دارد، بیان کرد: جریمه مالی کامیابی نیا پا برجاست و بخششی در کار نیست. البته پاداشی که استحقاقش را دارد این بازیکن می گیرد. کامیابی نیا بسیار عالی و با کیفیت تمرین و بازی می کند و در کنار ربیع خواه خوب کار می کند اما حیف شد که با مصدومیت مواجه شد. این بازیکن از فرم بدنی ایده آلی برخوردار است و تاکنون 3 گل در لیگ برتر زده است.

 

تمرینات تیم ملی مطابق روش های روز دنیا برگزار می شود

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود مصدومیت کامیابی نیا در تمرینات تیم ملی تشدید شده است، اظهار کرد: طبیعی است که برخی از تمرینات برای بازیکنان تاثیر سویی داشته باشد. البته تمرینات تیم ملی طبق روش های روز دنیا برگزار می شود. امیدوارم بازیکنان ملی پوش ما بعد از این تمرینات از لحاظ "ارگانیزم" بدنی هم خوب باشند. مارکو به علت کارهای شخصی نتوانست در تمرینات تیم ملی حضور یابد اما کلیپ تمرین را دیدیم و ریکاوری عالی بود.

 

بازیکنان در صورت دریافت کارت های زرد بی مورد پاداش نمی گیرند

او درباره بازیکنانی که بی احتیاطی می کنند و کارت زرد دریافت می کنند، تصریح کرد: طبق اساسنامه باشگاه پرسپولیس، بازیکنانی که کارت های زرد بی مورد می گیرند از گرفتن پاداش محروم می شوند اما کارت های زردی در جهت کمک به تیم گرفته می شود مشکلی ندارد و باشگاه این کارت ها را می بخشد.

 

حریفانمان 17 اتوبوس مقابل تیم ما بگذارند

برانکو درباره اینکه پرسپولیس برابر تیم های دفاعی با مشکل مواجه می شود، گفت: هر تیمی در دنیا حریفش دفاعی بازی کند با مشکل روبرو می شود.  خودمان را برای بازی های تدافعی آماده می کنیم. برخی از بازیکنان در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند.  ما مقابل مشکی پوشان وگسترش فولاد 8 موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ، اگر این موقعیتها را گل کنیم فرقی نمی کند که حریف 2 تا اتوبوس مقابل ما بگذارد. حریفان می توانند 17  اتوبوس برابر تیم ما بگذارند و اشکالی ندارد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس محک جدی برای لیگ قهرمانان آسیا نمی خورد، بیان کرد: همه این موضوعات درست است و کاری از دستمان بر نمی آید. موقعیت های مختلف گلزنی را برابر تیم هایی که بسته بازی می کنند در تمرین اجرا می کنیم اما بازیکنان نمی توانند گلزنی کنند.بازیکنان نشان دادند که از مشکلات بر می آیند و از بازی آنها برابر مشکی پوشان و گسترش فولاد راضی هستم .

 

مسیر من و پانادیچ از هم جداست اما با هم رفیق هستیم

برانکو درباره اینکه پانادیچ دستیار سابقش مربی پدیده شده است، اظهار کرد: مشکل پانادچ برای 2 سال پیش بود که او به علت عمل جراحی پدرش نتوانست با ما همکاری کند اما اکنون مشکلش حل شده است. همچنین مربی جدیدی جایگزین پانادیچ کردیم و نمی توانیم مربی خود را برکنار کنیم تا پانادیچ به تیم بازگردد. دانش پانادیچ را قبول دارم و همچنان دوست هم هستیم. مسیر ما از هم جداست اما با هم رفیق هستیم.

 

او درباره وضعیت بشار رسن بیان کرد: خوشحال هستم که بشار به تهران بازمی گردد اما شکست  تیم ملی امید عراق برابر تیم تایلند یک ناکامی برای عراقی ها محسوب می شود.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت تیم خوب است و با اختلاف 12 امتیاز با تیم دوم در صدر جدول قرار داریم. البته نارحت هستم که نتواستیم برد قاطعانه ای در 2 بازی گذشته داشته باشیم. همچنین از عملکرد مهاجمان و هافبک های تیم انتقاد دارم چرا که نتوانستند از شانس های زیاد گلزنی استفاده کنند. 16 موقعیت گلزنی در 2 بازی داشتیم اما در دقایق پایانی توانستیم 2 گل بزنیم. 73 درصد مالکیت توپ در 2 بازی اخیر در اختیار تیم ما بود و بالای 80 درصد به حریف فشار آوردیم . صادق محرمی هم با رفع مصدومیتش در تمرینات تیم شرکت کرد و تنها کامیابی نیا مصدوم است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان