//
کدخبر: ۷۰۸۹۱ //

حضور مفید ستاره تاثیرگذار و بی حاشیه پرسپولیس

پرسپولیس یک بازیکن شمالی دارد که بی سر و صداست اما همیشه برای تیمش موثر بازی می کند.

حضور مفید ستاره تاثیرگذار و بی حاشیه پرسپولیس

به گزارش فرتاک نیوز، اگر چه درخشش محمد انصاری در سمت چپ خط دفاع و رسیدن او به تیم ملی تا حدی است که فضای زیادی برای بازی به شایان مصلح نمی رسد اما شایان هر وقت به عنوان یار تعویضی راهی زمین شده، کارش را به درستی انجام داده و مفید بوده است.

 

جدا از گلزنی به پارس جنوبی جم در فینال واقعی لیگ، شایان توانست در بازی با گسترش فولاد یک پاس حیات بخش و معجزه وار را در شلوغی محوطه جریمه برای سیامک نعمتی تهیه کند. سیامک هم یکضرب توپ را به کنج دروازه گسترش فرستاد تا بازی مساوی شود.

 

شایان همان بازیکنی است که برانکو برای جذب او، دو پنجره نقل و انتقالاتی منتظر ماند و بالاخره جذبش کرد. بازیکنی از رودبار که حتما طعم زیتون برایش مثل طعم زندگی است. شایان پسر خوب و بی حاشیه ایست. شعر می گوید، کتاب می خواند و مرثیه سرای اهل بیت است اما مشکلی هم با نیمکت نشینی ندارد. هر کسی جای او بود و آن گل مهم را به پارس جنوبی می زد، دیگر حاضر نبود  بی حاشیه به کارش ادامه دهد اما شایان، بامعرفت تر اینهاست. او 4 پیشنهاد خود را کنار گذاشت تا باز هم در پرسپولیس بماند و به برانکو کمک کند. پاس گل مهم او در بازی با گسترش، نگذاشت پرسپولیس بار دیگر در خانه بازنده باشد و شاید همین امتیاز نیز، تاثیر بالایی در قهرمانی سرخپوشان بگذارد.

 

شایان همان بازیکنی است که با پنالتی گرفتن به موقع خود مقابل الاهلی عربستان، زمینه ساز صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 شد و همچنان با تاثیرگذاری هایش در حضور کوتاه مدت، یکی از ارکان موفقیت سرخپوشان به حساب می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان