//
کدخبر: ۷۰۵۱۶ //

پرسپولیس در اندیشه یک برد دیگر در روز دوئل جنوبی‌ها

لیگ برتر فوتبال با چهار بازی وارد هفته بیستم خواهد شد.

پرسپولیس در اندیشه یک برد دیگر در روز دوئل جنوبی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در آغاز هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امروز (پنجشنبه) چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار صدرنشین لیگ میزبان گسترش فولاد است.

 

پرسپولیس همچنان در فوتبال ایران آقایی می‌کند و کمتر تیمی توان رقابت با پرسپولیس را دارد. برانکو ایوانکوویچ خیلی خوب توانسته فعل بردن را برای شاگردانش صرف کند و برای آنها رسیدن به خواسته‌شان بازی در زمین حریف یا ورزشگاه آزادی چندان تفاوتی ندارد. پرسپولیس در فصل جاری به دنبال ثبت رکوردهای زیادی به نام خودش است که مهمترین آن کسب عنوان قهرمانی در چند هفته مانده به پایان لیگ است. اتفاقی که بعید نیست با ادامه روند کنونی بعد از 3، 4 برد پیاپی دیگر سرخپوشان رخ دهد مخصوصا اینکه تیم‌های پشت سر پرسپولیس هم بازی ‌های خود را یکی در میان می‌برند. تیم برانکو برای بازی امروز محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و به احتمال خیلی زیاد احمد نوراللهی و محسن مسلمان جای آنها را خواهند گرفت تا سرخپوشان با ترکیب هجومی‌تری به مصاف رقیب تبریزی خود بروند.

 

در سوی مقابل گسترش فولاد به گفته فلاحت‌زاده برای نباختن به تهران آمده و قصد دارد یک بازی دفاعی و بسته را مقابل صدرنشین لیگ ارائه دهد. اگرچه تیم فیروز کریمی با همین ترفند از 5 بازی آخر خود 3 برد، یک تساوی و فقط یک شکست کسب کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان