//
کدخبر: ۶۹۹۷۸ //
نوری: ماندنم در تراکتور دیگر صلاح نبود

پرده برداری جدایی کاپیتان اسبق پرسپولیس از تراکتورسازی

هافبک سابق پرسپولیس بعد از یک فصل و نیم حضور در تراکتورسازی در نیم فصل از این تیم جدا و به پارس جنوبی پیوست.

پرده برداری جدایی کاپیتان اسبق پرسپولیس از تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نوری بعد از بازگشت از قطر به تراکتورسازی پیوست و یک فصل و نیم با این تیم بود. او کارش را در تراکتور با امیر قلعه نویی آغاز کرد و در این فصل هم با گل محمدی که سابقه کار با او در پرسپولیس را داشت ادامه داد اما در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

 

محمد نوری در این رابطه گفت:« بعضی مواقع شرایطی پیش می آید که آدم باید هرچه سریعتر تصمیم بگیرد. من در نیم فصل پیشنهادات زیادی داشتم و از همین جا از تیم هایی که من را می خواستند و تماس گرفتند تشکر می کنم.»

 

او دررابطه با جدایی اش از تراکتورسازی گفت:« من وقتی دیدم که به من بازی نمی رسد و شرایط فوتبالی خوبی ندارم ترجیح دادم تیمم را عوض کنم.» هافبک جدید پارس جنوبی درباره انتخاب این تیم گفت:«من پارس جنوبی را انتخاب کردم چون تیم بسیار خوبی است و شانس زیادی دارد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. ضمن این که آقای تارتار را می شناختم و در سال 89 در یک مقطع سه چهارماهه با ایشان در پرسپولیس همکاری کرده بودم. امیدوارم در پارس جنوبی بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و با این تیم به موفقیت برسم.»

 

هافبک سابق تراکتورسازی درمورد دلایل جدایی اش از این تیم گفت:« من یک فصل و نیم در تراکتورسازی حضور داشتم. در سال اول موفق شدم با این تیم به فینال جام حذفی هم برسد. بعد از اتفاقاتی هم که در نقل و انتقالات برای این تیم رخ داد اولین نفری بودم که با تراکتور تمدید کردم. بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد به تیم اضافه شدم و در نیم فصل اول بازی کردم. اما در نیم فصل دوم کادرفنی براساس سلیقه اش 5-6 بازیکن گرفت که 2-3 نفر از آن ها هم پست من بودند. متاسفانه بعد از آن بازی به من نرسید، در جام حذفی حذف شدیم و در لیگ برتر هم در 4 بازی کلا 8 دقیقه بازی کردم. در واقع شرایط فنی ام در تراکتور خوب نبود و نمی توانستم یک نیم فصل کامل را روی نیمکت بنشینم. از نظر شخصیتی برایم خوب نبود و دلم نمی خواست تراکتورسازی برای جدایی من هزینه گزافی را متحمل شود به همین خاطر تصمیم گرفتم در نیم فصل از این تیم جدا شوم. بازهم تاکید می کنم در تبریز هیچ مشکلی نداشتم و تنها دلیل جدایی ام بازی نکردن بود.»

 

نوری در این باره که مدیران تراکتور مخالف جدایی اش بودند هم گفت:« من با آقای آجرلو رابطه خوبی داشتم و از ایشان بدی ندیدم ایشان هم از من بدی ندیده است. بحث من سلیقه مربی بود ، 4-5 هفته هم صبر کردم تا شرایط بهتر شود اما شرایط بدتر هم شد و من دیگر واقعا هیچ انگیزه ای در تمرینات نداشتم. هم برای خودم و هم برای تیم بهتر بود که جدا شوم.»

 

او افزود:« در این یک سال و نیم من در تراکتور نه حاشیه ای داشتم و نه اعتراضی به نیمکت نشینی کردم. با توجه به اینکه دیدم فرصت کمی به نقل و انتقالات مانده تصمیم گرفتم هرچه زودتر تیم جدیدم را انتخاب کنم.»

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در این رابطه که گفته می شود تراکتورسازی کادرفنی اش را تغییر خواهد داد و شاید اگر می ماند می توانست به ترکیب بازگردد گفت:« من چهار هفته صبر کردم و واقعا تغییری ندیدم. من به مربی و سلیقه اش احترام می گذارم اما بحثی که وجود داشت فنی است. من هرگز وقتی بازی نکردم حاشیه و اعتراضی نداشتم و حتی وقتی تیم از جام حذفی کنار رفت چیزی نگفتم.کار حرفه ای بود و مربی باید پاسخگوی نتایج تیم باشد. تا زمانی که بودم که سعی کردم کارم را انجام بدهم اما بیشتر از این نمی توانستم ریسک کنم و منتظر تغییرات باشیم. از همین جا هم برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد.»

 

او که در پرسپولیس با گل محمدی همکاری کرده و در قالب تاکتیکی او قرار داشت گفت:« نمی دانم، در پرسپولیس که با ایشان کار کردم اکثرا بازی کردم اما در این 4-5 هفته اخیر خیلی اذیت شدم و دیگر صلاح نبود بمانم.»

 

نوری در انتها گفت:« انگیزه بسیار زیادی دارم و تمام تلاشم را می کنم که ثابت شود نیمکت نشینی ام درست نبوده است. با تمام وجود آمده ام و هر چه در توانم باشد می گذارم و هدفم این است که به همراه پارس جنوبی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیریم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان