//
کدخبر: ۶۹۳۱۳ //

استقلالِ بدون جپاروف با دایی/ شفر و فرصتی که باید قدر آن را بداند

پرونده هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۵ دیدار بسته خواهد شد که دیدار سایپا و استقلال می تواند جذابیت های خاص خود را به دنبال داشته باشد.

استقلالِ بدون جپاروف با دایی/ شفر و فرصتی که باید قدر آن را بداند
به گزارش فرتاک نیوز،

روز دوم از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 امروز (جمعه) آغاز می‌شود. روزی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید به مصاف حریفان خود بروند.

 

در این هفته دیدار تیم های استقلال اوج گرفته و سایپای دایی می تواند از جذابیت های خاص خود برخوردار باشد.

 

پیروزی‌های متوالی آبی‌پوشان تهرانی هفته قبل مقابل تراکتورسازی متوقف و ماشین گلزنی استقلال در غیاب جپاروف خاموش شد. حالا استقلال باید در دومین بازی بدون جپاروف، مقابل سایپا قرار بگیرد. شفر که همچنان به دنبال جذب مهاجمی ششدانگ برای استقلال است، از بی‌دقتی مهاجمان خود ضربه می‌خورد. همین موضوع باعث شده استقلال به همراه پیکان، ضعیف‌ترین خط حمله را میان هفت تیم بالانشین جدول داشته باشد. سید حسین حسینی که هفته قبل با عبور از رکورد بیرانوند صاحب بیشترین دقایق کلین‌شیت شد، نقش مهمی در روند صعودی استقلالِ قعرنشین منصوریان تا استقلالِ رده چهارمی شفر ایفا کرده است. دروازه‌بانی که با بسته نگه داشتن دروازه خود به مدت 56 دقیقه مقابل سایپا، نام خود را با کسب عنوان بیشترین دقایق گل نخوردن متوالی، جاودانه خواهد کرد.

 

خودروسازان سایپا اما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. محمد عباس‌زاده مهاجم تأثیرگذار سایپا هم هوای نساجی به سرش زده و از این باشگاه، درخواست رضایت‌نامه کرده است. شاگردان دایی روندی سینوسی می‌پیمایند و حاصل کار آنها در سه هفته گذشته، یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی بوده است. نارنجی‌پوشان تهرانی با کسب 27 امتیاز و هم‌امتیاز با استقلال، به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه ششم جدول حضور دارند. دایی می‌خواهد استقلال را همانند بازی رفت شکست دهد تا با گذر از استقلال، خود را به مدعیان نزدیک‌تر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان