//
کدخبر: ۶۹۲۷۶ //
صاحب‌جمعی در پایخ به تارتار: پول ما را منطقه آزاد داده نه وزارت نفت

واکنش مربی استقلالی به سرمربی پرسپولیسی: بهتر است با اطلاعات حرف بزنید

دستیار فراز کمالوند به صحبت های مهدی تارتار واکنش نشان داد.

واکنش مربی استقلالی به سرمربی پرسپولیسی: بهتر است با اطلاعات حرف بزنید
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم که این روزها تیمش با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، در آخرین مصاحبه خود به تبعیضی که وزارت نفت در قبال دو تیم زیرمجموعه اش داشته، واکنش نشان داده و معتقد است که قانون به نحو یکسان اجرا نشده است. او در صحبت هایش گفته است :« ما و صنعت نفت آبادان هم خانواده هستیم و به نظرم قانون باید برای همه تیم ها یکسان باشد. ما فهمیدیم که تیم صنعت نفت قبل از بازی با پارس جنوبی پول گرفته و انتظار داریم رسیدگی به هردو تیم نفتی یکسان باشد. ما و صنعت نفت علاوه بر هم خانواده بودن، جنوبی هستیم و گله هایی درباره نحوه رسیدگی به این دو تیم دارم که بعد از بازی به طور کامل درباره اش حرف می زنم.  اگر قانونی وجود دارد، باید برای همه تیم های نفتی یکسان باشد. کادرفنی صنعت نفت قبل از بازی رفت بارها تیم ما را متمول خطاب کرد اما الان می بینیم که دریافتی آنها از ما بیشتر است.»

 

پس از این صحبت ها پیمان صاحب جمعی مربی تیم صنعت نفت آبادان و دستیار فراز کمالوند توضیحاتی در این خصوص ارائه داده و معتقد است که منابع مالی جذب شده به وزارت نفت ارتباطی ندارد. او در این زمینه می گوید: «  با تمام احترامی که برای آقای تارتار قائلم ولی ایشان در جریان کامل امور نیستند؛ ما پولمان را از منطقه آزاد می گیریم و همان مشکلاتی که صنعت نفت در جذب منابع مالی دارد، ما هم با همان مشکلات درگیر هستیم. بهتر بود دوست عزیز ما آقای تارتار پس از کسب اطلاعات در این خصوص اظهار نظر می کرد و ای کاش با خودمان در این زمینه صحبت می کرد. به هر صورت ما دوست داریم نه تنها ما که هیچ تیمی مشکلی نداشته باشد. ضمن اینکه مشکلات ما هم هنوز حل نشده؛ قسمتی از آن حل شده، آن هم با کمک منطقه آزاد.»

 

تیم صنعت نفت آبادان فردا از ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پارس جنوبی جم است و با این وصف انتظار می رود که در کنفرانس خبری پس از بازی نیز شاهد ادامه صحبت های مربیان دو تیم در این زمینه باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان