//
کدخبر: ۶۹۲۰۸ //

تساوی نفت تهران و تراکتورسازی در پایان نیمه اول

- نفت تهران و تراکتور سازی در نیمه اول به نتیجه تساوی رضایت دادند.

تساوی نفت تهران و تراکتورسازی در پایان نیمه اول
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم های نفت تهران و تراکتور سازی تبریز در هفته ۱۹ رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

 

داور این دیدار به محسن بنگر در دقیقه ۱۱ از تیم نفت تهران کارت زرد نشان داد.

هواداران تراکتور سازی در ورزشگاه تختی تهران حضور داشته و این تیم را مورد حمایت قرار می دهند.

 

ترکیب نفت تهران: شهاب عادلی، محمد نصرتی، محسن بنگر، حامد آقایی، فرید محمدی‌زاده، سینا خادم‌پور، علیرضا عزت‌کرامت، احمد امیرکامدار، میلاد سوری، امیرحسین فشنگچی و امین منوچهری

 

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی‌ کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و محمدرضا آزادی

 

دقایق حساس:

بازیکن تیم تراکتور سازی در دقیقه ۲ این دیدار با استفاده از موقعیت حساس تیمش، صاحب توپ شده و سپس در محوطه جریمه نفت تهران سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

 

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۱۶ این دیدار از سمت راست زمین مسابقه، توپ را به سمت دروازه نفت تهران ارسال کرد که در ادامه محمد ابراهیمی در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم میزبان قرار گرفت ولی نتوانست گلزنی کند.

 

 

جوردی آلیمدا، دروازه بان جدید برزیلی تیم تراکتورسازی پس از کس و قوس های فراوان توانست آی دی کارت خود را دریافت و در لیست ۱۸ نفره تراکتورسازی قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان