//
کدخبر: ۶۹۰۶۴ //

بازتاب انتقال طارمی به الغرافه در سایت AFC

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، درباره حضور مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به الغرافه قطر گزارشی منتشر کرد.

 بازتاب انتقال طارمی به الغرافه در سایت AFC
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به فعالیت‌های اخیر باشگاه الغرافه در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی نوشت؛ الغرافه قطر با دو خرید اصلی یعنی وزلی اسنایدر و مهدی طارمی و تقویت ترکیب خود، هدفش را برای بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2018 علنی کرد. قهرمان 7 دوره قطر از سال 2013 تا کنون در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته و به دنبال این است تا در تاریخ 30 ژانویه که با پاختاکور ازبکستان در مرحله پلی‌آف بازی دارد، به غیبتش در این رقابت‌ها پایان بدهد.

 

در این گزارش در مورد حضور طارمی در این تیم قطری آمده است؛ الغرافه مهدی طارمی را در کنار وزیلی اسنایدر به خدمت گرفت، مهاجمی که سال درخشانی را پشت‌ سر گذاشت و با زدن 7 گل به پرسپولیس کمک کرد تا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد و با زدن 8 گل برای تیم ملی ایران نیز در دومین صعود متوالی به رقابت‌های جام جهانی نقش بسزایی داشت.

 

در طول چهار سالی که طارمی در پرسپولیس بود او در 112 باز 55 گل برای این تیم به ثمر رساند و 2 بار به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد و دو فصل نیز بهترین گلزن لیگ لقب گرفت. الغرافه امیدوار است که طارمی روند گلزنی خود را در این تیم قطری در دوحه ادامه بدهد، باشگاهی که به دنبال بهبود جایگاه ششمی فعلی‌اش در لیگ ستارگان قطر و البته بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا است.

 

سایت AFC در پایان به این موضوع اشاره کرده که البته جذب ستاره همیشه تضمینی برای موفقیت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نبوده و مثال‌هایی در این مورد آورده از جمله حذف السد با ژاوی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2017.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان