//
کدخبر: ۶۸۹۱۸ //

حراج زمستانی بارسلونا به بازیکنان مازادش

با انتقال کوتینیو، حالا بارسلونا در ادامه بازار زمستانی به یک تیم فروشنده تبدیل خواهد شد.

 حراج زمستانی بارسلونا به بازیکنان مازادش
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به مبلغ 160 میلیون یورویی که بلوگرانا برای جذب کوتینیو پرداخت کرد، حالا مدیران این باشگاه در تلاش برای تامین بخشی از این مبلغ هستند و به همین دلیل احتمال جدایی 8 بازیکن وجود دارد که 4 تای آنها شامل آردا توران، ماسکرانو، آلکاسر و دلوفئو در اولویت هستند و احتمال فروش آندره گومس، دنیس سوارز، الکس ویدال و خوزه آرنایز نیز وجود دارد.

 

2 خروجی تقریبا قطعی، آردا توران و ماسکرانو هستند که ترکیه و چین مقاصد احتمالی این دو بازیکن است و بارسا از دست حقوق بالای آنها راحت خواهد شد. جرارد دلوفئو و پاکو آلکاسر، 2 عنصر بخش هجومی بارسا حالا از شانس کمتری برای بازی کردن برخوردارند. 2 تیم بزرگ شهر میلان آماده جذب دلوفئو بوده و آلکاسر نیز مورد توجه اورتون قرار دارد.

 

در بخش دوم، ممکن است شاهد انتقال آندره گومس به لیگ برتر باشیم، زیرا او هنوز نتوانسته والورده را قانع کند و احتمال انتقال به تاتنهام برای او بیش از دیگران است. دنیس سوارز نیز به شدت مورد توجه ناپولی است؛ اما احتمال جدایی او از دیگران کمتر است.

 

الکس ویدال در لیست فروش بارسا قرار دارد؛ اما باید دید سویا برای جذب او اقدام خواهد کرد یا خیر. آرنایز نیز آرسنال و برخی دیگر از باشگاه های جزیره را خواهان خود می بیند؛ اما بارسلونا خیلی مایل به فروش او نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان