//
کدخبر: ۶۸۸۹۲ //

دعوت حسینی از بیرانوند به چالش رکورد

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از عبور از رکورد آرمناک پطروسیان دروازه‌اش با ضربه زهیوی باز شد تا او در نهایت خیلی زود رکوردش را تقدیم گلر استقلال کند.

 دعوت حسینی از بیرانوند به چالش رکورد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند که علیرغم اعلام بی‌اطلاعی از ثبت رکورد خود با تبریک عبور از آن توسط سیدحسین حسینی نشان داد همچنان با سیاست‌های خاص خودش دوران بازیگری‌اش را دنبال می‌کند، اکنون با کلین شیت مقابل نفت تهران در سودای تکرار آن مقابل شاگردان رضا عنایتی است تا استارت مجدد برای ثبت رکورد عدم دریافت گل را آغاز کند.

 

رکورد 17 ساله‌ی آرمناک پطروسیان در شرایطی توسط گلر پرسپولیس زده شد که سیدحسین حسینی تنها یک هفته برای عبور از آن زمان می‌خواست تا بار دیگر بیرانوند را به چالش رکوردزنی دعوت کند. اکنون در دیدارهای باقیمانده باید دید کدام گلر از اردوگاه پرسپولیس و استقلال قادر خواهند بود رکوردی غیر قابل دسترس و تاریخی از خود در لیگ برتر به جا بگذارند.

 

حسینی اما با رکوردی که بر جا گذاشته و رفته رفته به دقایق آن اضافه می‌کند، بیرانوند را ترغیب به تکرار رکوردی دیگر کرده و باید دید در نهایت موفقیت‌های دو گلر استقلال و پرسپولیس با چه نتایجی برای تیم‌های آنها همراه خواهد بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان