//
کدخبر: ۶۸۷۶۰ //

۹ منهای ۴؛ نگرانی هواداران پرسپولیس از گذاشتن این اعداد در کنار هم

وقتی یکسری اعداد رو در کنار هم می گذاریم و به یک نتیجه ای می رسیم به هواداران پرسپولیس حق می دهیم که کمی نگران باشند.

9 منهای 4؛ نگرانی هواداران پرسپولیس از گذاشتن این اعداد در کنار هم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در حالی برابر نفت تهران متوقف شد که خیلی‌ها فکر می‌‎کردند یک پیروزی راحت در انتظار این تیم است و سرخپوشان می‌توانند با برتری برابر حریف بحران‌زده، فاصله با تیم دوم جدول را به 11امتیاز افزایش بدهند. با این وجود این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم برانکو از سه دیدار ابتدایی دور برگشت فقط پنج امتیاز گرفته باشد.

 

پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با فولاد و نفت مساوی کرده و تنها برابر تراکتورسازی به پیروزی دست یافته. این در حالی است که سرخپوشان در دور رفت از این سه بازی، 9امتیاز کامل گرفته بودند. پرسپولیس در نیم‌فصل اول فولاد را دو بر صفر، تراکتورسازی را دو بر یک و نفت تهران را سه بر صفر شکست داد تا ضمن کسب 9امتیاز از این سه بازی، آمار هفت گل زده و یک گل خورده را به ثبت رسانده باشد. این در حالی است که قرمزها در دور برگشت در این سه بازی فقط سه گل زدند و یک گل خوردند. این یعنی پرسپولیس نسبت به دور رفت، از سه بازی ابتدایی چهار امتیاز کمتر کسب کرده و چهار گل کمتر هم زده است.

 

این شرایط برای استقلال که به تازگی در حال اوج گیری می باشد کاملا متفاوت است آنها  در سه بازی نخست نیم فصل اول 4 امتیاز کسب کردند در حالی که با همین تعداد بازی در نیم فصل دوم 7 امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرده اند و این می تواند برای هواداران رقیب کمی نگران کننده باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان