//
کدخبر: ۶۸۱۷۹ //

منتخبین هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/ استقلال و پرسپولیس هر کدام یک نماینده

9 تیم از 16 تیم لیگ برتر در تیم منتخب هفته هجدهم نماینده داشتند.

منتخبین هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/ استقلال و پرسپولیس هر کدام یک نماینده

به گزارش فرتاک نیوز، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و تیم‌های مختلف با نتایجی که کسب کردند تغییراتی در جدول رده‌بندی ایجاد کردند.

در این میان برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌شان داشتند و توانستند تاثیر خود را به خوبی در جریان بازی داشته باشند و در نتیجه بازی موثر ظاهر شوند.

 

ترکیب زیر منتخبی از بازیکنان خوب هفته هجدهم است:

 

دروازه‌بان: شهاب عادلی (نفت تهران)

در نبود میلاد فراهانی عملکرد مناسبی در ترکیب نفت تهران داشت و توانست بارها با واکنش‌های به موقعش مانع از گلزنی مهاجمان پرسپولیس شود و با کلین‌شیت خود در یک امتیازی که تیمش از پرسپولیس گرفت تاثیر مستقیم ایفا کرد.

 

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن)

در دومین بازی خود در ترکیب ذوب‌آهن بازهم خوب و درخشان ظاهر شد و توانست علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاع، نفوذهای موثری هم روی دروازه پیکان داشته باشد و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر رساند تا 3 امتیاز ارزشمند به ذوب‌آهن برسد.

 

مدافع میانی: پژمان منتظری (استقلال تهران)

در بازگشت خود به ترکیب استقلال کم کم به روزهای اوج بازگشته است و تجربه بالای او سر و سامانی به خط دفاع آبی‌ها داده است. منتظری مقابل تراکتورسازی عملکرد خوب و کم اشتباهی داشت و توانست به خوبی مقابل مهاجمان حریف ایستادگی کند.

 

مدافع میانی: عزت‌الله پورقاز (سپاهان)

بازگشتش به ترکیب سپاهان تاثیر خود را روی عملکرد خط دفاعی تیم گذاشته است و کلین‌شیت دو دیدار اخیر سپاهان بدون تاثیر از عملکرد خوب او نبوده است. پورقاز مقابل پارس جم هم بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و مانع محکمی برای مهاجمان میزبان بود.

 

مدافع چپ: عزیز معبودی (گسترش‌ فولاد)

دفاع چپ گسترشی‌ها با تجربه بالای خود عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و گلی که مقابل صنعت نفت به ثمر رساند مزد بازی خوبش بود که در پیروزی این تیم هم تاثیر گذار بود.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

در روزی که مهاجمان پرسپولیس مقابل نفت تهران خوب عمل نکردند و موفق به گلزنی نشدند، کمال کامیابی‌نیا مثل همیشه از نفرات خوب تیمش بود که هم وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام داد و هم نفوذهای خوبی داشته و چند بار با شوتزنی دروازه حریف را تهدید کرد.

 

هافبک میانی: ایمان مبعلی (فولاد خوزستان)

هافبک با تجربه فولاد همچنان در لیگ برتر نمایش‌های خوبی ارائه می‌دهد و گلی که مقابل سیاه‌جامگان به ثمر رساند یک امتیاز برای سرخپوشان اهوازی به همراه داشت.

 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (سایپا)

مثل همیشه از خوب‌های تیمش بود و توانست با یک گل و یک پاس گل تاثیر خودش را به خوبی در پیروزی سایپا ایفا کند و در ترکیب تیمش مفید ظاهر شود.

 

هافبک هجومی: بختیار رحمانی (ذوب‌آهن)

هافبک ذوبی‌ها به خوبی در ترکیب تیمش جا افتاده است و نشان داده زیر نظر قلعه‌نویی به روزهای اوجش بازگشته است. پاس گلی که بختیار به فخرالدینی داد توانست پیروزی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

 

مهاجم: محمد عباس‌زاده (سایپا)

یک گل و یک پاس گل نشان از بازگشت عباس‌زاده به روزهای اوج خودش دارد و تاثیر مستقیم و بسزایی در پیروزی سایپا داشت.

 

مهاجم: حسن فاضلی (پدیده)

بازیکن مازاد سپاهان به پدیده پیوست و توانست در نخستین حضورش در ترکیب این تیم نقش مفید خود را ایفا کند و با گلزنی 3 امتیاز با ارزش برای تیمش بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان