//
کدخبر: ۶۷۹۸۴ //

سرمربی استقلالی بدنبال جذب بازیکن تا قبل از بازی با پرسپولیس

سرمربی استقلالی بدنبال جذب بازیکن تا قبل از بازی با پرسپولیس

به گزارش فرتاک نیوز؛  رضا عنایتی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خودمانم را برای یک بازی سخت آماده کرده بودیم اما واقعیت این است که باید با اختلاف دو گل پیروز می‌شدیم.

 

سرمربی سیاه جامگان افزود: ما در این مسابقه حاکم توپ و میدان بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست رفت. در حالی که با تیم دوم جدول بازی می‌کردیم و آنها نیاز مبرمی به 3 امتیاز برای ماندن در کورس داشتند.

 

عنایتی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیمش خیلی خوش‌شانس بود که یک امتیاز کسب کرد، یادآور شد: اتفاقا ما امروز طعم بدشانسی را چشیدیم و شما اشتباه می‌کنید. اگر بازی را خوب تماشا کرده باشید ما 3 موقعیت در نیمه اول و 3 فرصت عالی هم در نیمه دوم از دست دادیم. حتی یکی از موقعیت‌ها دروازه‌ خالی بود که به گل تبدیل نشد.

 

وی درباره آینده تیمش در لیگ نیز عنوان کرد: هنوز تا پایان فصل امتیازات زیادی باقی مانده که به نظر من اگر در بازی‌های آینده هم به همین شکل باشیم می‌توانیم حتی در رده‌های بالای جدول هم باشیم. من قبول ندارم که تیمم روی لبه تیغ است، بلکه به تیمم اعتقاد دارم و مطمئن هستم با ادامه همین روند نتایج بهتری در انتظارمان خواهد بود.

 

عنایتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه لیگ بازیکن جدیدی به تیم‌شان اضافه خواهند کرد یا نه؟ تصریح کرد: مانعی که برای جذب بازیکن پیش روی تیم ما قرار داشت، برداشته شد و دو سه بازیکن با انگیزه هم به خدمت گرفتیم که امروز عالی کار کردند. اعتقاد من این است که در شرایط فعلی بازیکن با انگیزه بیشتر به کارم می‌آید تا بازیکن اسم و رسم‌دار. در روز‌های آینده هم 2،3 بازیکن خوب دیگر جذب خواهیم کرد که تا با شرایط خیلی خوبی به مصاف پرسپولیس برویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۹۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان