//
کدخبر: ۶۷۴۶۶ //

واکنش جالب کلوپ به سخت بودن پیروزی تیمش برابر برنلی

سرمربی تیم فوتبال لیورپول به سخت بودن پیروزی تیمش برابر برنلی اعتراف اما تأکید کرد که برایش مهم نیست مردانش لایق کسب این برد بوده‌اند یا نه.

واکنش جالب کلوپ به  سخت بودن پیروزی تیمش برابر برنلی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال لیورپول امشب (دوشنبه) در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبانش برنلی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. لیورپول در این بازی با گل دقیقه 61 سادیو مانه پیش افتاد اما در دقیقه 88 دروازه‌اش توسط گودموندسن باز شد  به نظر می‌رسید که لیورپول نمی‌تواند 3 امتیاز این بازی را کسب کند. با این حال گلزنی راگنار کلاوان در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده سبب شد تا لیورپول دومین پیروزی متوالی خود را همچون بازی قبلی‌اش برابر لسترسیتی که با همین نتیجه برد، به سختی کسب کند.

 

یورگن کلوپ پس از پیروزی تیمش در نخست روز از سال 2018، به خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی بود. این بازی‌ها واقعاً سخت هستند. ما اما عالی بودیم اگرچه شرایط جوی کار را برای ما سخت‌تر کرده بود، منظورم وزش باید و بارش باران بود. برنلی این روزها دارد خوب بازی می‌‌کند اما ما مانع از آن شدیم که این تیم بازی‌ همیشگی‌اش را ارائه کند. کمی طول کشید تا گل بزنیم و دو گل بعدی که به ثمر رسید شبیه هم بودند.

 

کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در این بازی لایق کسب پیروزی بود یا نه تأکید کرد: برایم مهم نیست. ما سه امتیاز را گرفتیم. در این بازی آدام لالانا پس از چهار یا پنج ماه دوری از میادین بازی کرد و عملکردی تحسین‌برانگیز داشت که خودتان شاهدش بودید. در چنین مقطعی از فصل نتیجه گرفتن آسان نیست. کل بازیکنان ما سادیو مانه را زمانی که به میدان رفت تشویق کردند چون ما به گل نیاز داشتیم. او شاید بازی روانی ارائه نکند اما گل فوق‌العاده‌ای زد. ما در عرض 2 روز 6 امتیاز گرفتیم که پیش از این هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم.

 

کلوپ که در غیاب گلزن برتر تیمش محمد صلاح به دلیل مصدومیت تغییراتی در شیوه بازی مرسی‌سایدی‌ها اعمال کرد، افزود: من استفاده از سیستم چرخشی را دوست دارم. از کیفیت تیمم راضی هستم. امشب شاهد فوتبال فوق‌العاده‌ای نبودیم اما رویکرد بازیکنانم برای کسب پیروزی استثنایی بود.

 

در شبی که لیورپول موفق به کسب یک برد ارزشمند خارج از خانه شد تا با 44 امتیاز جایگاهش را در جدول رده‌بندی لیگ برتر تثبیت کند، دیدار خانگی نیوکاسل برابر برایتون بدون گل به پایان رسید و واتفورد در خانه برابر سوانزی تن به شکست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان