//
کدخبر: ۶۷۳۳۸ //

تاثیر مثبت نیمکت نشینی رحمتی برای استقلال

استقلال با دروازه‌بان جدیدش، نسبت به قبل هر بازی دقیقا یک امتیاز بیشتر می‌گیرد.

تاثیر مثبت نیمکت نشینی رحمتی برای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمکت نشین کردن مهدی رحمتی و بازی دادن به حسین حسینی، یکی از آخرین تصمیماتی بود که منصوریان قبل اخراج از استقلال گرفت. او فصل پیش هم در یک مقطع این کار را انجام داد اما به محض شکست با حسینی مقابل استقلال خوزستان، رحمتی را به دروازه تیمش برگرداند. این فصل حسینی، دو بازی برای منصوریان در دروازه استقلال قرار گرفت و با اخراج او، دروازه‌بان اصلی تیم باقی ماند.

 

عملکرد رحمتی در این فصل، بر خلاف سال‌های گذشته درخشان نبود و او نتوانست در بازی‌های سخت، واکنش تاثیرگذاری نشان بدهد و امتیازی برای تیمش بگیرد. میانگین امتیازات استقلال با رحمتی، ۰،۸۰ امتیاز از هر مسابقه بود. میانگینی که بعد از عظیم گوک و آرمین سهرابیان با یک بازی و یک شکست، ضعیف‌ترین میانگین در بین همه بازیکنان استقلال محسوب می‌شود.

 

استقلال با حسین حسینی، به مرور اوج گرفت و حالا، این دروازه‌بان در آستانه یک رکوردشکنی بزرگ قرار دارد. علاوه بر این، میانگین امتیازات استقلال هم با حضور حسینی به مراتب بهتر شده است. حسینی در بازی‌های اخیر، بارها دروازه استقلال را نجات داده و ستاره تیمش بوده است. استقلالی‌ها هم با حضور او، ۱،۸۳ امتیاز از هر بازی گرفته‌اند و نسبت به بازی‌هایی که رحمتی درون دروازه بوده، صاحب یک امتیاز بیشتر در هر مسابقه شده‌اند.

 

شاید نیمکت نشین کردن رحمتی و بازی دادن به حسین حسینی، آخرین تصمیم مثبت منصوریان قبل اخراج از استقلال باشد. تصمیمی که امتیازات استقلال از هر مسابقه را یک امتیاز بیشتر کرده و بازی بعد، می‌تواند رکورد گل نخوردن در لیگ برتر را هم به نام این تیم بزند. هر چقدر هم رحمتی روی سکوها محبوب باشد، فعلا کسی در لیاقت حسینی برای ایستادن درون دروازه استقلال تردیدی ندارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان