//
کدخبر: ۶۷۳۲ //

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا هم به صف منتقدان ترامپ پیوست

رئیس جمهوری جدید ایالات متحده آمریکا از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور هم مورد انتقاد قرار گرفت.

 سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا هم به صف منتقدان ترامپ پیوست

به گزارش فرتاک نیوز، بروس آره‌نا که در پی اخراج یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آمریکا لقب گرفت، در انتقاد از دستور جدید ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مهاجرین به روزنامه «واشنگتن پست» گفت: این ناراحت‌کننده است چون ما ورزشی جهانی هستیم. ما به سرتاسر جهان سفر می‌کنیم و در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که تمامی مردمان جهان، انسان‌های خوبی هستند.

وی تصریح کرد: مردمان بدی هم در دنیا وجود دارند، درست همان‌طور که ممکن است در آمریکا هم انسان‌های بدی وجود داشته باشد، اما اکثریت مردم خوب هستند و این فوق‌العاده است که این فرصت را در اختیار آنها قرار بدهیم که جزویی از کشور ما بشوند.

سرمربی تیم ملی آمریکا همچنین در خصوص ممنوعیت ورود شهروندان 7 کشور عمدتاً مسلمان از جمله ایرانیان در ورود به این کشور اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم بیشتر آمریکایی‌‌ها موافق ممنوعیت ورود مسلمان و یا هر گروه دیگری از مردم با هر نژاد و مذهبی باشند، اما برخی هم هستند که موافق این کار هستند.

آره‌نا در پایان خاطرنشان کرد: این موضوعی است که این روزها بحثش در کشور ما داغ است. بازیکنان ما هم از این موضوع مصون نیستند. با این حال آنها می‌دانند که باید چه کار کنند. این نخستین چیزی نیست که بازیکنانم بخواهند در موردش صحبت کنند، اما به هر حال مشکلی جدی است. من فکر نمی‌کنم که در تیم ملی فوتبال آمریکا حتی یک نفر وجود داشته باشد که فکر کند ممنوعیت ورود مسلمانان و یا هر گروه دیگری به آمریکا درست باشد.

پیش از این چهره‌های سرشناس ورزشی آمریکا و دیگر کشورها به این تصمیم دولت آمریکا واکنش نشان داده‌اند و مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده‌اند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان