//
کدخبر: ۶۶۶۲۸ //

باشگاه سامان قدوس ۵۰۰ هزار دلار از استقلال درخواست کرد !

استقلال تهران در تلاش است برای تعطیلات نیم‌فصل، «الحاجی گرو» را جذب کند. وینفرد شفر علاقه زیادی به این بازیکن دارد و از مسئولان استقلال خواسته زمینه را برای حضور این بازیکن در باشگاه فراهم کنند.

باشگاه سامان قدوس 500 هزار دلار از استقلال درخواست کرد !
به گزارش فرتاک نیوز،

 گرو به لحاظ آماری عملکرد موفقی در خط حمله استرسوندس سوئد، تیم سامان قدوس نداشته ولی سوئدی‌ها می‌گویند او بازیکن خوبی است و با توجه به فیزیک خوبی که دارد، می‌تواند در ایران موفق باشد.

 

باشگاه استرسوندس احتمالاً چند بازیکن خود را در ژانویه به فروش می‌رساند که گرو و سامان قدوس از جمله آنها هستند. قدوس که با پیشنهادات خارجی روبه‌روست و قیمت فروش او هم بالاست. گرو اما به مراتب قیمت پایین‌تری دارد چراکه در حد و اندازه‌های سامان نیست. استقلالی‌ها مذاکراتی را اخیراً با باشگاه استرسوندس داشتند اما ظاهراً متوجه شده‌اند نمی‌توانند این بازیکن را جذب کنند.

 

سوئدی‌ها برای فروش این بازیکن رقمی بسیار بالا درخواست کرده‌اند که استقلالی‌ها توان پرداخت آن را ندارند. باشگاه استرسوندس کلاً به گران‌فروشی در سوئد معروف است و بازیکنان جوان و مستعدش را با قیمت‌های بالایی می‌فروشد. همین حالا چند باشگاه مشغول چانه‌زنی با آنها هستند تا قیمت سامان قدوس را پایین بیاورند ولی رئیس باشگاه استرسوندس هنوز این مسئله را نپذیرفته است.

 

در همین حال شنیده می‌شود استرسوندس برای صدور رضایتنامه الحاجی گرو رقمی نزدیک به ۵ میلیون کرون (حدود ۵۰۰ هزار دلار) از استقلالی‌ها درخواست کرده. البته هنوز هیچ‌یک از مسئولان استقلال این رقم را تأیید نکرده‌اند. این باشگاه اگر بخواهد گرو را جذب کند، باید علاوه بر این، قراردادی هم با گرو امضا کند و پول نسبتاً بالایی به این بازیکن هم پرداخت کند. به همین خاطر قرارداد با گرو برای استقلال سنگین آب می‌خورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان