//
کدخبر: ۶۵۸۷۹ //

ستاره اسبق پرسپولیس به شایعه خداحافظی از فوتبال واکنش نشان داد

هافبک مشکی پوشان مشهد درباره شرایط تیمش و احتمال خداحافظی در پایان فصل صحبت کرد.

 ستاره اسبق پرسپولیس به شایعه خداحافظی از فوتبال واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین بادامکی پس از تساوی مشکی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد متأسفانه شرایط تیم مشکی‌پوشان خوب نیست و ما با تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی از نظر امتیاز داریم.  شرایط ما و ذوب آهن امروز کاملاً متفاوت بود چون قطعاً باید از بازی‌هایمان امتیاز بگیریم و به نظرم گرفتن یک امتیاز در خانه حریف مقابل ذوب‌آهن در اولین بازی دور برگشت فکر می‌کنم نتیجه بدی نبود.

 

وی در خصوص ورزشگاه نقش جهان نیز، گفت: خوشحالم که از سال 84 که با پرسپولیس در فینال جام حذفی در این ورزشگاه بازی کردیم حالا این ورزشگاه افتتاح شده و خیلی خوشحالم که چنین استادیوم زیبایی افتتاح شده است. داشتن چنین استادیوم‌هایی برای هم تیم‌ها واجب است و خوشحالم که آنها چنین استادیومی دارند البته فکر می‌کنم چمن استادیوم امروز کمی بلند بود اما استحقاق فوتبال اصفهان و حتی مشهد داشتن چنین استادیوم‌هایی است.

 

کاپیتان سیاه‌جامگان در خصوص اینکه آیا در پایان فصل تصمیم به خداحافظی دارد یا خیر، گفت: تمام فکر و ذهن من این است که مشکی‌پوشان امسال در لیگ ماندنی شوند. با توجه به شرایط و امکانات امسال به خوبی و خوشی تمام شود و باید ببینیم زنده هستیم یا نه. انشاءالله چند بازیکن جدید به ما اضافه شوند و بتوانیم در لیگ بمانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان