//
کدخبر: ۶۵۷۶۰ //

مانع رفتن ویرجیل فان دیک به منچسترسیتی شوید!

آنتونیو کونته، مربی چلسی از باشگاه‌های لیگ برتری خواسته هر کاری لازم است انجام دهند تا ویرجیل فان دیک به منچسترسیتی نرود.

مانع رفتن ویرجیل فان دیک به منچسترسیتی شوید!
به گزارش فرتاک نیوز،

این مدافع میانی ساوتهمپتون در تابستان به‌شدت مورد توجه لیورپول بود و انتظار می‌رود که آنها در ژانویه هم به سراغ این بازیکن بروند.

فان دیک در بازی ساوتهمپتون با چلسی روی نیمکت نشست و موریسیو پیگرینو، مربی ساوتهمپتون گفت که او ممکن است در ژانویه از این تیم برود.

کونته از باشگاه‌هایی که خواهان خرید این بازیکن هستند خواسته که نهایت تلاش خود را انجام دهند تا سیتی او را نخرد: «هر تیمی، هر باشگاهی باید نهایت توجه را داشته باشد چون اگر باشگاهی مانند منچسترسیتی بهترین بازیکنان را بگیرد، مبارزه برای ما خیلی سخت خواهد شد. نه فقط در انگلیس، که در اروپا هم همینطور می‌شود.»

سیتی در این فصل لیگ برتر بی‌رقیب بوده و با منچستریونایتد، نزدیک‌ترین رقیبش 11 امتیاز فاصله دارد. آنها در کنار منچستریونایتد و برنلی بهترین خط دفاعی لیگ را هم دارند و در 18 بازی تنها 12 گل خورده‌اند. آمدن این بازیکن هلندی که البته اخیرا افت هم کرده، به قدرت یافتن خط دفاعی سیتی کمک خواهد کرد، به‌ویژه اگر او به فرم عالی‌اش بازگردد.

این بازیکن 26ساله در تابستان قصد جدایی از این باشگاه ساحل جنوبی انگلیس را داشت و درخواست انتقال هم داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان