//
کدخبر: ۶۵۷۴۹ //
از حذف پرسپولیس ناراحتم اما می دانم دوباره قهرمانیم

هانی نوروزی: دوست داشتم پدرم کنار این تیم پرسپولیس بود

هانی نوروزی مطمئن است تیم پرسپولیس می تواند مجددا در لیگ برتر قهرمان شود.

هانی نوروزی: دوست داشتم پدرم کنار این تیم پرسپولیس بود
به گزارش فرتاک نیوز،

هانی نوروزی ، فرزند هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس راجع به حضورش در مسابقات تنیس نونهالان منطقه شمال شرق کشور که در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: وقتی پدرم زنده بود بازی‌های تنیس را دنبال می‌کردم و این علاقه در من وجود داشت، بعد از اینکه وارد مدرسه شدم در مدرسه چندین بار تنیس بازی کردم و علاقه به این رشته در من تشدید شد.

وی که در تیم تنیس مازندران بازی می‌کند، در ادامه افزود: دوازده جلسه است که بصورت جدی تنیس را شروع کردم، پدر من فوتبالیست محبوبی بود و همه نسبت به من و پدرم هادی نوروزی محبت دارند، اینکه فوتبال یا تنیس را انتخاب کنم هنوز مشخص نیست اما باید بگویم سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام است.

پسر کاپیتان فقید پرسپولیس تصریح کرد: هیچ وقت اجباری از سمت مادر و پدرم نبود و هر دوی آنها انتخاب را به خودم واگذار کردند. امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرم درست‌ترین تصمیم باشد تا بتوانم هانا و مادرم را خوشحال کنم و باعث افتخار پدرم باشم.

هانی نوروزی خاطرنشان کرد:هانا خواهرم ژیمناستیک کار خوبی است و من به آینده او امیدوارم اما شاید او هم تصمیمش را تغییر دهد و رشته دیگری را برگزیند.

وی همچنین درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی گفت:همیشه آرزو دارم پرسپولیس قهرمان باشد، دوست داشتم پدرم در کنار این تیم می بود. از حذف پرسپولیس ناراحت شدم ولی می‌دانم در لیگ برتر دوباره قهرمان می شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان