//
کدخبر: ۶۵۶۹ //

کنایه ایگواین به هواداران رئال با مقایسه آنها با هواداران یوونتوس

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس، با مقایسه هواداران تیم‌های پیشین و فعلی خود، به طرفداران کهکشانی‌ها طعنه زد.

کنایه ایگواین به هواداران رئال با مقایسه آنها با هواداران یوونتوس

گونسالو ایگواین مهاجم پیشین رئال مادرید که تابستان امسال با قراردادی 94 میلیون یورویی ناپولی را به مقصد یوونتوس ترک کرد، معتقد است که هواداران یووه و رئال مادرید، تیمی که سال 2007 به آن پیوست، شبیه هم هستند به جز در یک مورد.

او به شبکه اوندا سروی اسپانیا گفت: یوونتوس مانند رئال مادرید است. هر دوی آنها تیم‌هایی هستند که به شما شیوه کسب پیروزی را آموزش می‌دهند، هرچند در یوونتوس هواداران به اندازه هواداران رئال مادرید متوقع نیستند. ضمن اینکه در فرهنگ هواداران یوونتوس نیست که بازیکنان خودشان را هو کنند.

ایگواین که اشاره‌اش به هو شدن بازیکنان رئال مادرید توسط هوادارن‌شان در بازی خانگی اخیر برابر رئال سوسیه‌داد بود، درباره انتقالش پرحرف و حدیث خود به یوونتوس هم گفت: اینکه یووه اینقدر دنبال من بود و حاضر شد چنین رقم بالایی را برای خرید من بپردازد، باعث افتخارم است.

ناپولی و رئال مادرید دو تیمی که ایگواین‌ برای آنها توپ زده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روبه‌رو هم بازی کنند و برای ایگواین سخت بود که یکی از آنها را برای صعود به مرحله بعد انتخاب کند.

مهاجم 29 ساله یووه تأکید کرد: من هر دو تیم را بسیار دوست دارم. البته تیم مائوریسیو ساری در حال تغییر است و دارد تلاش می‌کند که پیشرفت کند. در هر دو تیم دوستانی دارم و امیدوارم تیمی که لیاقت بیشتری دارد صعود کند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان