//
کدخبر: ۶۵۴۹۲ //

آشنایی باخرید جدید طلایی‌پوشان

ادن حسنی هافبک جدید طلایی پوشان اصفهان در شرایطی به ایران وارد شده که کار سختی برای نشان دادن توانایی های خود پیش رو خواهد داشت.

 آشنایی باخرید جدید طلایی‌پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

ادن حسنی فوتبال خود را از تیم فلاژنیا شکو در آلبانی در سال 2009 آغاز کرده و با این تیم در سال 2011 در مرحله پلی آف لیگ اروپا هم بازی کرده است.

 

حسنی در سال 2012 به لیگ بلغارستان رفت ولی بیشتر از 9 بازی در این لیگ دوام نیاورد و به لیگ یک رومانی رفت. در رومانی البته اوضاع برای این بازیکن خوب پیش نرفت و در یک سال فقط یک بازی برای تیم جدیدش انجام داد تا تیم دیگری را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب کند. در مجموع دوران دو ساله حضور او در فوتبال بلغارستان و رومانی برای حسنی خوب نبود و این بازیکن پس از 2 سال به تیم کوکسی در آلبانی پیوست.

 

در بازگشت به آلبانی حسنی روزهای خوبی را تجربه کرد و توانست تعداد بازی های خود را در این لیگ به عدد 100 برساند و اولین قهرمانی خود را نیز با تیم کوکسی کسب کند ولی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و به تیم دوران آغازین فوتبال خود یعنی فلاژنیا شکودر بازگشت.

 

حسنی سال گذشته را در تیم شکودر پشت سر گذاشت و با رسیدن پیشنهاد سپاهان ترجیح داد تا ادامه فوتبال خود را مانند جواهیر سوکای بازیکن سابق سپاهان در ایران دنبال کند.

 

حسنی که حالا در 25 سالگی با چالش حضور در فوتبال ایران روبرو شده و جانشین شاهین ثاقبی در میانه میدان تیم شده؛ همچنین شماره 9 را بر تن خواهد کرد، کار سختی برای نشان دادن توانایی های خود در تیمی دارد که در یکی دو سال گذشته شرایط خوبی نداشته. برای بازگشت به دوران اوج سال های گذشته، خریدهای جدید این تیم باید عملکرد خوبی داشته باشند تا تجربه تلخ خریدهای خارجی 2 سال اخیر تکرار نشود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان