//
کدخبر: ۶۵۲۸۸ //
آشوبی:خوشحالم که همچنان مورد لطف هواداران استقلال و پرسپولیس قرار دارم

من از پرسپولیس جدا نشدم،من را جدا کردند

هافبک اسبق سرخابی ها از چگونگی رفتنش از پرسپولیس و پیوستنش به استقلال خبر داد.

من از پرسپولیس جدا نشدم،من را جدا کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد آشوبی یکی از بازیکنانی بود که هم پیراهن قرمز پرسپولیس را به تن کرد و هم پیراهن آبی استقلال را. اما زیاد در فوتبال حاشیه نداشت. حتی زمانی هم که از جمع سرخ ها جدا شد و به تیم رقیب رفت هواداران حاشیه های زیادی را برایش درست نکردند. پسری که به عقیده خیلی ها می توانست در این فوتبال بیشتر از اینها به حقش برسد. او که انگار هنوز هم دلش با پرسپولیس است می گوید هرگز نمی خواست این تیم را ترک کند اما رفتارهایی با او کردند که مجبور شد علیرغم میل باطنی اش در تیم دیگری بازی کند.

 

آشوبی در این زمینه گفت: من از پرسپولیس جدا نشدم،من را جدا کردند.رفتار مدیرعامل وقت پرسپولیس داریوش مصطفوی به شکلی بود که باید از این تیم جدا می شدم.شاید رفتار ایشان به آن شکلی که من می گویم بد نبود اما من این رفتار را بی احترامی برداشت کردم.

 

وی افزود: مصطفوی در یک جلسه با من حدود 15 دقیقه صحبت کرد و گفت من شما را نمی شناسم(ایشان بازیکن تیمشان را نمی شناسند و مشکلی هم نیست) ما در آن جلسه حتی در ارتباط با قرارداد صحبت نکردیم و ایشان اصلا در آن جلسه راجع به قرار داد صحبت نکردند و نگفتند که می خواهی بمان یا برو .اصلا هیچ بحثی پیش نیامد.در این ارتباط، واقعا به من برخورد و بسیار ناراحت شدم.شاید متد مدیریتی ایشان به این شکل بود اما برداشت من بی احترامی بود و ترجیح دادم که از این تیم جدا شوم.

 

هافبک سابق سرخابی ها در ادامه افزود: در ارتباط با استقلال اصلی ترین دلیلش آقای مظلومی بود به دلیل اینکه ایشان مربی من در مس بودند و همین امر باعث شد تا من به درخواست ایشان جواب مثبت بدهم و به استقلال بپیوندم. خوشبختانه هیچ مورد حاشیه ای هم پیش نیامد و من خوشحالم که همچنان مورد لطف هواداران استقلال و پرسپولیس قرار دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان