//
کدخبر: ۶۴۸۱۳ //

دو بازیکن استقلالی در راه اصفهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به دنبال جذب دو بازیکن پیشین استقلال است.

دو بازیکن استقلالی در راه  اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 هاشم بیک‌زاده به همراه احمد آل‌نعمه و محسن بنگر خواهان جدایی از تیم نفت تهران شده‌اند. برهمین اساس شنیده می‌شود مقصد آینده هاشم بیک‌زاده بعد از جدایی از نفت تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. با توجه به اینکه بیک‌زاده پیش از این در تیم‌های استقلال و سپاهان شاگرد امیر قلعه‌نویی بوده و رابطه‌ خوبی هم با سرمربی کنونی ذوبی‌ها دارد, ظاهراً به دنبال آن است که در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم با پیراهن ذوبی‌ها به میدان برود.

 

میلاد فخرالدینی هم که سابقه‌ پوشیدن پیراهن استقلال را دارد, بعد از فسخ قرارداداش با گسترش فولاد, از تیم‌های ذوب‌آهن و مشکی‌پوشان خراسان پیشنهاد دارد که با توجه به حضور قلعه‌نویی در اصفهان, ممکن است او هم راهی این تیم اصفهانی شود.

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکنون در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور را با انتقال به تراکتورسازی از دست داده و بختیار رحمانی را از پیکان به خدمت گرفته است. علاوه‌ بر این قاسم حدادی‌فر، بازیکن مصدوم این تیم نیز به تمرینات گروهی بازگشته و مشکلی برای بازی کردن در نیم‌فصل دوم نخواهد داشت.

 

ذوبی‌های اصفهان دیروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی مقابل تیم سپهرِ نقش جهان رفت با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیدند که در این بازی کی‌روش استنلی  موفق به زدن دو گل و گرفتن یک پنالتی شد که این موقعیت را نیز رجب‌زاده وارد دروازه حریف کرد.

 

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدارِ روز جمعه (1 دی) مقابل مشکی‌پوشان خراسان در اصفهان ادامه پیدا می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان