//
کدخبر: ۶۴۵۷ //

انریکه: در دنیا فقط بارسلوناست که از غیبت مهر‌ه‌هایش ناراحت نمی‌شود

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش کار سختی برای کسب پیروزی در خانه اتلتیکومادرید داشته است.

 انریکه: در دنیا فقط بارسلوناست که از غیبت مهر‌ه‌هایش ناراحت نمی‌شود

به گزارش فرتاک نیوز ، بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، شب گذشته (چهارشنبه) اتلتیکومادرید را در ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه 2 بر یک شکست داد و کارش را برای صعود در فینالی که در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد،‌ آسان کرد.

لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها در پایان این بازی تأکید کرد که تیمش،‌ هم می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند هم ممکن بود که بدون برد به خانه برگردد.

او به خبرنگاران گفت: بارسلونا می‌توانست با زدن گل سوم بازی را تمام کند اما ممکن بود که یک گل دیگر هم بخورد. پس اوضاع، هم می‌توانست بهتر و هم می‌توانست بدتر باشد. من آنقدر ساده‌لوح نیستم که فکر کنم بدون آنکه تحت فشار قرار بگیریم می‌توانیم در ویسنته کالدرون نتیجه بگیریم. برابر تیمی در حد و اندازه اتلتیکومادرید شما باید امیدوار باشید که ثانیه‌های بازی هر چه سریعتر سپری شوند و در مورد ما بدان معنا بود که توپ را در نیمه حریف به گردش درآوریم و آن را از محوطه جریمه‌مان دور نگه داریم. اتلتیکو کار را برای ما بسیار سخت کرد و با گلی که زد امیدش را زنده نگه داشت.

انریکه افزود: اکنون لحظه لذت‌بخشی است. این واقعیت که نتیجه گرفتن در زمین اتلتیکومادرید سخت است، این پیروزی را ارزشمند‌تر می‌کند و به تیم روحیه بیشتری می‌دهد. بازی را بسیار خوب شروع کردیم چون می‌دانستیم بازی در آن دقایق ابتدایی چقدر سخت است، همانطور درک خوب بازی و بستن راه‌های حملات حریف. در نیمه اول بسیار کارآمد بازی کردیم. در نیمه دوم هم الگوی بازی‌مان بسیار مشابه بود اما می‌دانستیم که حریف می‌‌آید و روی دروازه ما حمله می‌کند و ریسک فراوانی خواهد کرد.

سرمربی بارسلونا سپس به گل زیبای از راه دور لیونل مسی اشاره کرد و گفت که از تماشای شاهکار مهاجم آرژانتینی‌اش تعجب نکرده است.

وی تأکید کرد: مسی در بزرگترین بازی‌ها همیشه بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد. او به تیم همان چیزی که نیاز دارد را می‌دهد، خواه گل باشد خواه پاس گل. واقعاً راه‌های جدیدی برای تحسین از لیونل مسی وجود ندارد.

انریکه 46 ساله درباره بازی برگشت که هفته آینده در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود، عنوان کرد: نکته فوق‌العاده درباره جام حذفی این است که همیشه یک تیم به صعود نزدیک‌تر است و یک تیم دیگر باید بیشتر ریسک کند. برنامه ما برای کنترل توپ، خلق موقعیت و استفاده حداکثری از این موقعیت‌ها برای بازی برگشت تغییر نخواهد کرد. امیدوارم هواداران ما نوکمپ را پُر و به ما برای صعود به فینال کمک کنند.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها در پایان گفت که نگران محرومیت نیمار نیست چون تیم پرمهره‌ای دارد. او اظهار داشت: اگر یک تیم در دنیا باشد که از غیبت مهره‌های خود ناراحت نشود، آن بارسلوناست. نیمار برای ما مهره‌ای کلیدی است اما من مهره‌های دیگری هم دارم که می‌توانند در پست او بازی کنند.

دیدار برگشت این دو تیم سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان