//
کدخبر: ۶۴۱۲ //

رایولا: ممکن است زلاتان به ناپولی برود

مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ، اعلام کرد که این ستاره سوئدی علاقه زیادی به ناپلی ها دارد و ممکن است به باشگاه ناپولی بپیوندد.​​​​​​​

رایولا: ممکن است زلاتان به ناپولی برود

به گزارش فرتاک نیوز،  زلاتان که در تابستان گذشته به منچستریونایتد پیوست، با توجه به نظر مساعد مورینیو، احتمالا  فصل آینده هم برای شیاطین سرخ بازی خواهد کرد اما رایولا ادعا کرد که به توجه به رابطه خوبی که بین زلاتان و آئورلیو دی لوئرنیتیس، رئیس باشگاه ناپولی وجود دارد، ممکن است این ستاره سوئدی به سری A برگردد.

 

او به خبرنگاران گفت:" زلاتان همیشه عاشق ناپل بوده و ناپلی ها را دوست دارد. من همیشه این را صراحتا می گویم زیرا او در خانواده ای بزرگ شده که شباهت زیادی به ناپلی ها مثل من دارد.

 

او می داند که علاقه ناپلی ها چه معنایی دارد و همین علاقه همیشه او را جذب کرده است. می دانم که دی لورنتیس او را می شناسد و در مورد زلاتان نمی دانید هرگز چه اتفاقی می افتد."

701

رایولا در مورد دیگر ستاره ای که با او کار می کند، ماریو بالوتلی، هم گفت:" ماریو در نیس شرایط خوبی دارد زیرا می خواهد به دنیا نشان بدهد که آدم آرامی شده است. او تنها می خواهد بازی کند و این کاری است که اکنون انجام می دهد.

 

باشگاه های زیادی به دنبال او هستند؛ از چین تا شمال اروپا اما قبلا گفتم که چند ماه فرصت داریم تا در مورد آینده او تصمیم گیری کنیم. ما هیچ احتمالی را رد نمی کنیم؛ نه رفتن به ناپولی و نه هیچ باشگاهی دیگر. باید ببینیم در این تابستان چه رخ می دهد."

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان