//
کدخبر: ۶۳۰۲۰ //

سرخابی ها به ما گفتند "همینی هست که هست!"

ماجرای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال کم کم به بزرگترین معضل قرن در ورزش تبدیل شده آنهم درست زمانی که مجلس، سازمان خصوصی سازی و دولت عزم جدی برای این مهم دارند.

سرخابی ها به ما گفتند "همینی هست که هست!"
به گزارش فرتاک نیوز،

با برگزاری مزایده فروش دو تیم پر طرفدار پایتخت امیدوار بودیم این داستان به سرانجام برسد اما این اقدام هم ابتر ماند تا تیم های استقلال و پرسپولیس دوباره به خانه اول یعنی در آغوش دولت جای بگیرند و البته این مرتبه روزی فرزند بودند، روز دیگر فرزند خوانده و برخی اوقات کودک سر راهی ...

 

عبداله پوری حسینی در مورد وضعیت خصوصی سازی سرخابی ها نظرات متفاوتی دارد و ماجرا را اینگونه باز می کند:

 

یک زمانی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اقدام کردیم. این دو باشگاه دولتی بودند. گفتیم آقایان هیئت مدیره ی باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت های مالی مصوبتان را بدهید ما میخواهیم قیمت گذاری انجام دهیم.گفتند ما نداریم.پرسیدیم مگر می شود صورت حساب مالی نداشته باشید که گفتند همینی هست که هست!

 

فشار آوردیم از طریق وزیر اقتصاد و دارایی.دست آخر به ما یک صورت مالی دادند یک عالم خط خطی شده .یعنی همه صفحاتش را خط خطی کرده بودند که قابل استناد نباشد و نوشته بودند که این مورد تایید نیست.

 

این یک فرم از مقاومت است در مقابل خصوصی سازی. اینکه به ما اطلاعات نمی دهند یا اطلاعات غلط می دهند و جوری اطلاعات می دهند که قابل استناد نباشد."

 

به هر حال همینی هست که هست داستان جالبی است که در هیچکدام از شرکت ها و سازمان ها و ارگان های مشابه یافت نمی شود درست مثل یک بیماری ناشناخته که هنوز پادتن ندارد.

 

ملاحظات در مورد برخی مدیران سابق و لاپوشانی برخی اتفاقات و نبود نظارت کافی در سال های اخیر دلایلی است که خصوصی سازی را به تعویق انداخته است.

 

باشگاه های پرسپولیس و استقلال هم مصوبات مالی و صورت حساب دارند و هم میزان بدهی هایشان مشخص است،کمی عزم می خواهد که باید تقویت شود.

 

طبق اطلاع ما برخی اسناد این باشگاه حتی به شکل دست نویس بوده و بعد از هر دوره یا ناپدید شده و یا امحاء گردیده...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان