//
کدخبر: ۶۱۹۴۶ //
پست اینستاگرامی برانکو و توصیه یک هوادار خردسال

پست اینستاگرامی برانکو و توصیه یک هوادار خردسال /پرسپولیس باید ۳-۳-۴ بازی کند

برانکو ایوانکوویچ اینروزها با ایده های زیاد و جالبی از سوی کارشناسان و حتی هواداران مواجه می شود و واکنش پروفسور نسبت به این ایده ها مثبت است به خصوص اگر از جانب یک هوادار باشد.

 پست اینستاگرامی برانکو و توصیه یک هوادار خردسال /پرسپولیس باید 3-3-4 بازی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس توانست از بازی دشوار در شهر جم با سه امتیاز از میدان بیرون بیاید و باردیگر صدرنشین لیگ شود هرچند مثل بازی های اخیر نسبت به روش و سبک بازی این تیم انتقادات و نظراتی وجود داشت. برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس عصر امروز در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خودش در کنار یک هوادار خردسال که پرچم پرسپولیس را در دست دارد نوشت:« آقا صلاح   یک توصیه داشت که ما باید در این فصل با روش 3-3-4 بازی کنیم تا بتوانیم حتی بهتر باشیم. از این دوست کوچکم و هوادار بزرگ پرسپولیس تشکر می کند.»

 

این پست برانکو فارغ از نشان دادن رابطه حسنه میان او و هواداران پرسپولیس بیانگر نکات دیگری هم می تواند باشد.آیا برانکو نیز تمایل دارد تا روش بازی پرسپولیس را بازهم تغییر داده و این تیم در ادامه با روش 3-3-4 بازی کند؟ یا اینکه برانکو با انتشار این پست نسبت به انتقاداتی که به روش جدید بازی پرسپولیس و استفاده از دو هافبک مرکزی است واکنش نشان داده است. شاید او با این پست می خواهد نشان دهد که هر هوادار و یا منتقدی می تواند یک روش پیشنهادی برای بازی پرسپولیس داشته باشد؛ اما در نهایت او است که با توجه به مهره ها و برنامه هایی که دارد، روش بازی تیمش را مشخص می کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان