//
کدخبر: ۶۱۸۰۱ //
رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ پایان یافت؛

مجتبی گلیج به مدال طلا دست یافت/امامی به مدال برنز رسید

رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان امشب یکشنبه با کسب دو مدال طلا و برنز در اوزان ۹۷ و ۶۵ کیلوگرم برای نمایندگان کشورمان پایان یافت.

مجتبی گلیج به مدال طلا دست یافت/امامی به مدال برنز رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیکارهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان امشب یکشنبه در شهر بیدگوشج لهستان به پایان رسید که نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و یک برنز دست یافتند.

بر این اساس، مجتبی گلیج در دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف دزیانیس خرامیانکوف از کشور بلاروس رفت و با نتیجه ۱۰ بر  صفرپیروز شد و صاحب مدال طلا شد.

گلیج ظهر امروز یکشنبه،در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد و در دور بعد به مصاف کاراس از رومانی رفت و پیروز شد. گلیج در دور سوم با نتیجه ۱۰ بر ۳ و با سه اخطاره کردن حریف، رسول ماگموداف از روسیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر ۴ مورازی مچیدلیدزه از اوکراین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز یونس امامی در دیدار رده بندی به مصاف یاووز از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و به مدال برنز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان دست یافت.

امامی ظهر امروز ، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر یک، میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کی یونیزاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۹ مغلوب با جرانگ کشتی گیر مطرح هندی شد و به دیدار رده بندی رفت.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. وی در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، زرین پیکر از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل نماینده گرجستان، متقی نیا از دور رقابت ها کنار رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان