//
کدخبر: ۶۱۷۰۶ //

بیرانوند نمی‌تواند در صورت جدایی از پرسپولیس لژیونر شود

پس از مشکلاتی که برای علیرضا بیرانوند توسط بخشی از هواداران پرسپولیس به وجود آمد، شایعات زیادی در مورد این بازیکن و آینده‌‌اش در پرسپولیس ساخته شد. شایعاتی که تأکید می‌کرد احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس بسیار زیاد است.

بیرانوند نمی‌تواند در صورت جدایی از پرسپولیس لژیونر شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بخشی از شایعات اما در نوع خود بسیار جالب بود. کانال‌های هواداری اعتقاد داشتند بیرانوند در نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود و راهی اروپا خواهد شد زیرا یک پیشنهاد بسیار خوب از لیگ روسیه به دستش رسیده و قطعاً راهی این کشور می‌شود. او البته قبل از شروع این فصل نیز پیشنهاد بسیار خوبی از لیگ ترکیه داشت و می‌خواست پرسپولیس را برای رسیدن به این پیشنهاد خارجی جذاب ترک کند.

 

با این حال اما این دست شایعات صحت ندارد چون عملاً بیرانوند نمی‌تواند در صورت جدایی از پرسپولیس به صورت مستقیم لژیونر شود. دلیل این امر نیز موضوع خدمت سربازی بیرانوند است. او تا وقتی دفترچه اعزام به خدمت پر نکرده و راهی خدمت سربازی نشود، امکان ندارد مجوز لژیونر شدن و خروج طولانی مدت از ایران را بگیرد.

 

اتفاقاً در این مورد سختگیری‌های زیادی نیز برای بیرانوند و بازیکنانی با شرایط او وجود دارد زیرا مهرداد پولادی برخلاف این جریان حرکت کرد و در حالی که برای گذران دوران خدمتش بعد از لژیونری باید راهی ایران می‌شد، زندگی خارج از کشور را برگزید و هرگز به کشور برنگشت. حالا بیرانوند برای خروج از ایران و لژیونر شدن حداقل باید یک سال سرباز باشد و سپس با محاسبه کسری خدمتش می‌تواند به تیم‌های دیگر برود. در حال حاضر فقط تراکتورسازی از جمع تیم‌هایی که مجوز جذب سرباز دارند، در لیگ برتر فعالیت می‌کند که این باشگاه نیز رسماً اعلام کرده بیرانوند را نمی‌خواهد. فجرسپاسی و ملوان در لیگ دسته یک و نیروی ‌زمینی در لیگ دسته 2 نیز می‌توانند بازیکن سرباز جذب کنند اما امکان اینکه بیرانوند به عنوان گلر شماره یک تیم ملی به این تیم‌ها برود، صفر است.

 

دروازه‌بان سرخپوشان با همین منطق، از پرسپولیس جدا نمی‌شود زیرا بعد از جدایی از جمع سرخپوشان مجبور است در یک تیم داخلی دیگر توپ بزند و نمی‌تواند لژیونر شود. این هم چیزی نیست که بیرانوند دنبالش باشد. اگر تراکتورسازان به او چراغ سبز نشان می‌دادند، بعد از درگیری با هواداران بهترین فرصت برایش پیش می‌آمد که به این باشگاه رفته و زیر نظر مربی محبوبش یعنی یحیی گل‌محمدی کار کند و دوران خدمتش را نیز پشت ‌سر بگذارد ولی این فضا برایش ایجاد نشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان