//
کدخبر: ۶۰۷۵۵ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده؛ اولین غیبت پسرِ برانکو

- شجاع برای اولین بار در این فصل در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد و ۴ مصدوم و محروم دیگر هم کار را برای انتخاب یازده بازیکن برانکو سخت کرده‌اند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده؛ اولین غیبت پسرِ برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ بعد از ۲۰ روز تعطیلی برای پرسپولیس، از فردا شروع می‌شود. پرسپولیس با پدیده بازی می‌کند. دیداری که قبل از دیدار رو در روی هفته بعد پرسپولیس و پارس‌جنوبی‌جم برگزار می‌شود و تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی نیم‌فصل دارد. پرسپولیس در این بازی چهار بازیکن را به طور قطع در ترکیب ندارد. نوراللهی که هنوز مجوز بازی پیدا نکرده، طارمی که فعلا محروم است، فرشاد احمدزاده مصدوم و شجاع خلیل‌زاده هم با حکم کمیته انضباطی این دیدار را از دست داد. این اولین مسابقه این فصل پرسپولیس است که شجاع خلیل‌زاده در ترکیب تیم حضور ندارد. بالاخره حکم‌های کمیته انضباطی دربی موجب شد که برانکو نتواند از شجاع استفاده کند.

 

پرسپولیس در روز غیبت شجاع، از دو مدافع دیگرش که قابلیت بازی در دفاع مرکزی دارند استفاده می‌کند. در دو طرف جلال حسینی و محمد انصاری، احتمالا صادق محرمی و شایان مصلح قرار می‌گیرند. با توجه به مصدومیت حسین ماهینی که اتفاقا برانکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هم گفت که ماهینی نیمکت‌نشین است، باز هم نوبت به صادق محرمی می‌رسد که در دفاع راست پرسپولیس به بازی برود. در آن سمت هم انصاری دفاع مرکزی است و ربیع‌خواه هم هافبک دفاعی، در نتیجه شایان مصلح تنها گزینه پروفسور برای حضور در سمت چپ دفاعی است.

 

کمال کامیابی‌نیا زوج ربیع‌خواه را در جلوی چهار دفاع تشکیل می‌دهد. چهار بازیکن تهاجمی پرسپولیس هم تا حد زیادی قابل پیش‌بینی هستند. علیپورِ آماده، منشای بی‌جایگزین، وحید امیری و بشار رسن.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده

photo_2017-11-19_14-55-36

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان