//
کدخبر: ۶۰۶۱ //

پیروانی: باید با استراتژی جدید در جام جهانی ۲۰۱۷ شرکت کنیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان معتقد است کمپ تدارکاتی آلمان به آماده سازی بازیکنان جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی کمک بسزایی می‌کند.

 پیروانی: باید با استراتژی جدید در جام جهانی ۲۰۱۷ شرکت کنیم

به گزارش فرتاک نیوز  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی گفت: پس از ارزیابی که همه همکارانم در تیم های مختلف داشتند، به این جمع بندی رسیدیم که بازیکنان مختلفی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و در نهایت تیم کاملی را برای حضور در رقابتهای جام جهانی 2017 کره جنوبی در اختیار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: زمان زیادی برای جذب بازیکنان جدید نداریم و این مرحله از اردوی تدارکاتی به منظور ارزیابی نفرات دعوت شده به اردو است. در اردوهای قبلی و بازیکنانی که در لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت و یا تاثیر گذار بودند را دعوت نکرده بودیم، اما در این اردو تعداد بیشتری از لیگ برتری ها را دعوت کردیم تا بازیکنان کاملی را در اختیار داشته باشیم.

پیروانی از حضور تیم ملی در کمپ تدارکاتی آلمان خبر داد و گفت: روز 26 اسفند ماه تهران را به مقصد هامبورگ آلمان ترک خواهیم کرد و علاوه بر انجام تمرینات، سه بازی دوستانه نیز انجام خواهیم داد. با تعطیلی مسابقات لیگ برتر که از 20 اسفند ماه آغاز می شود، اردوی اصلی خود را با تمامی بازیکنان و داشته های تیم ملی جوانان برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: باید با یک استراتژی جدید نسبت به بازی‌های قهرمانی آسیا، در انتخابی جام جهانی حاضر شویم. در رقابت‌های جام جهانی با توجه به کیفیت بازی که تیم های حاضر دارند، باید با تفکرات جدید و استراتژی جدید حاضر شویم و این امر میسر نمی‌شود مگر آنکه بازیکنان خود را به صورت کامل در کنار اردو داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اردوی 10 روزه به یک هماهنگی نسبی دست پیدا کنیم. در واقع با ترکیبی از بازیکنان جدید و قدیمی، اردوها را برگزار می‌کنیم تا در جام جهانی  با اقتدار حضور داشته باشیم. قرار بود در ابتدا در کمپ تدارکاتی هلند، ارمنستان و آلمان حضور داشته باشیم اما پس از بررسی های انجام شده در کمیته فنی و توسعه مقرر شد تا در اردوی آلمان حضور داشته باشیم.

پیروانی در پایان گفت: سال گذشته نیز در آلمان حضور داشته و تجربه بازی با امید هامبورگ و  زیر 23 سال هامبورگ را داشتیم. قرار  است تا در این اردو با تیم هامبورگ و یک تیم از لیگ دسته سوم دانمارک به رقابت بپردازیم. البته اسامی تیم ها و زمان بازی‌ها پس از قطعی شدن اعلام خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان