//
کدخبر: ۶۰۵۳ //

خوزستان برنامه‌ای برای جذب جپاروف ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: هنوز هیچ اعلام رسمی از استقلال تهران در مورد جپاروف دریافت نکرده ایم.

خوزستان برنامه‌ای برای جذب جپاروف ندارد

به گزارش فرتاک نیوز ، محرومیت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی، باعث شده این تیم تلاش کند تا مهرهای تازه وارد را به نوعی حفظ کند تا در آینده امکان استفاده از آن ها میسر شود.

ظاهرا یکی از برنامه های استقلال تهران برای حفظ کاپیتان تیم ملی ازبکستان، انتقال قرضی او به همنام جنوبی است. گفته می شود باشگاه استقلال تمایل خود را برای حضور جپاروف در استقلال خوزستان اعلام کرده و بدش نمی آید خرید زمستانی و البته محروم شده اش در یک تیم آبی به کار خود ادامه بدهد.

به همین خاطر خبرنگار برنا در گفت و گو با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از صحت و سقم این ماجرا پرسید. نعمتی نژاد در پاسخ به این سوال که استقلال خوزستان چه برنامه ای برای جذب جپاروف دارد، گفت: حقیقتا بنده اطلاع رسمی از این ماجرا ندارم و فقط در صحبتی که با مربی تیم داشتم از این موضوع باخبرشدم. هنوز هیچ اعلام رسمی از باشگاه استقلال دریافت نکردیم و ما هم مثل شما از رسانه ها متوجه این موضوع شدیم.

وی در ادامه گفت: البته ما هم هیچ برنامه ای برای جذب جپاروف نداریم چرا که سرمربی تیم درخواستی در این مورد نداشته است. از طرفی ما با مشکلات مالی زیادی روبرو هستیم و فکر نمی کنم بتوانیم نقدینگی لازم برای حضور بازیکن ازبک استقلال تهران را فراهم کنیم. ما در نیم فصل آرش افشین و نانگ را جذب کردیم و استطاعت مالی مان طوری نیست که بتوانیم بیش از این هزینه کنیم. به همین خاطر سعی می کنیم از استعدادهای استان و امیدهای باشگاه برای تقویت تیم استفاده کنیم.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان