//
کدخبر: ۶۰۳۷ //

بردن ماشین سازی استقلال را باانگیزه‌تر می‌کند/ اظهارات بختیار همه را شگفت زده کرد!

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اعتماد کادر فنی به جوانان باعث بهتر نتیجه گرفتن این تیم در نیم فصل دوم شد گفت: بازیکنان میلیاردی «جواب» ندادند.

بردن ماشین سازی استقلال را باانگیزه‌تر می‌کند/ اظهارات بختیار همه را شگفت زده کرد!

به گزارش فرتاک نیـوز، امیدرضا روانخواه با اشاره به نتایج خوبی که استقلال در دو هفته اخیر کسب کرده است گفت: قبل از دیدار برابر پیکان، استقلال یک برد خوب را مقابل نفت آبادان به دست آورد و توانست با یک بازی هجومی و اعتماد به جوانانش سه گل به نفت آبادان بزند و موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

 

وی تاکید کرد: آبی پوشان تهرانی اگرچه مقابل پیکان به پیروزی رسیدند، اما این تیم ده نفره بود و ۸۰ دقیقه بدون یک یار باز هم توانست دو گل به استقلال بزند و این نشان داد که آبی پوشان تیم برتر میدان نبودند. شاید اگر بازیکنی از پیکان اخراج نمی شد، این بازی با تساوی به پایان می رسید.

 

هافبک پیشین استقلال در خصوص استفاده منصوریان از بازیکنان جوان گفت: من ابتدای فصل هم بارها گفتم که بازیکنان جوان استقلال کیفیت بالایی دارند و می توانند کمک مفیدی به استقلال کنند. محسن کریمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی و دیگر بازیکنان جوان این تیم نشان دادند که از موقعیتی که برایشان به دست آمد به بهترین نحو استفاده کرده و الان هر کدامشان یکی از بهترین های استقلال هستند.

 

روانخواه خاطرنشان کرد: این یک توفیق اجباری برای استقلال و این جوانان بود که بازیکنانی که با هزینه های هنگفت به استقلال آمده بودند نتوانستند جوابگو باشند. اما این جوانان که نه ادعایی دارند و نه به دنبال پول های میلیاردی بودند با بازی های خوبی که انجام دادند اعتماد کادر فنی را جلب کرده و توانستند بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: در روزی که بختیار و رحمانی ۵۰۰ میلیون تومان گرفت و گفت این پول زهرمارم شد که برای همه جای تعجب بود، این جوانان که شاید نیمی از این پول را هم دریافت نکرده اند، توانستند جایگزین خوبی برای امثال این بازیکن باشند و نشان دهند که تنها اسم ها در زمین، فوتبال بازی نمی کنند.

 

هافبک پیشین استقلال در خصوص دو دیدار حساس آبی پوشان برابر السدقطر و پرسپولیس تهران گفت: اگر استقلال بتواند ماشین سازی را شکست دهد، با روحیه ای خوب می تواند به مصاف این دو تیم برود و روی کاغذ این تیم شانس پیروزی بالایی دارد و برد مقابل ماشین سازی انگیزه و روحیه بازیکنان را برای این دو دیدار سنگین بالا خواهد برد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم تمامی تیم ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند و همه به دنبال پیروزی برابر حریفان خود هستند تا بتوانند موقعیت خود را درجدول بهبود ببخشند که نمونه بارز آن سایپا است که در نیم فصل دوم تلاش بسیاری برای موفقیتش انجام داده است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان