//
کدخبر: ۵۹۹۸۱ //

گزارش زنده / ایران ۱ - ۰ ونزوئلا

دیدار دوستانه تیم های فوتبال ایران و ونزوئلا در جریان است .

گزارش زنده / ایران ۱ - ۰ ونزوئلا
به گزارش فرتاک نیوز،

ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش،وحید امیری و رضا قوچان نژاد به میدان آمده است .

 

فارینز ، چانکلور، آنخل، کویجادا، هرناندز، فیگوئرا، هررا، ماکیس، آنور، موریلو و روندون بازیکنان ونزوئلا در این مسابقه هستند.

 

دقایق حساس

 دقیقه ۴ : کار تیمی بازیکنان ایران با شوت حاج صفی همراه بود که فارینز توپ را مهار کرد.

 

دقیقه ۲۵ : شوت سنگین احسان حاج صفی به شکلی فوق العاده خطرناک به بیرون رفت ، رضا قوچان نژاد در بین راه سعی داشت تاثیری روی توپ بگذارد که با فاصله کم به بیرون رفت.

 

دقیقه ۲۷ : حرکت ترکیبی بازیکنان ایران با پاس کات بک رامین رضائیان همراه شد که مدافعان ونزوئلا به سختی توپ را به کرنر زدند و در ادامه این کرنر با ضربه سر حسینی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

 

دقیقه ۳۵: اشتباه علیرضا بیرانوند در خروج با ضربه بازیکن ونزوئلا همراه شد که جلال حسینی با ضربه سر توپ را از خط دروازه بیرون کشید .

 

دقیقه ۴۲ : توپ در شرایطی که وحید امیری انتظار آن را نداشت که توپ به او برسد به این بازیکن رسید و ضربه او را فارینز به خوبی مهار کرد .

 

دقیقه ۵۶: ارسال علیرضا جهانبخش را قوچان نژاد وارد دروازه حریف کرد که داور به نشانه آفساید آن را قبول نکرد.

 

دقیقه ۵۷ ( گل اول ایران - علیرضا جهانبخش ) : روی یک ضد حمله سریع در حالی که دروازه بان ونزوئلا جلو آمده بود امیری یک پاس عالی به جهانخش داد و علیرضا دروازه خالی را باز کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وب سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان